دسته‌ها
اخبار

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران | allescape

امگا اسکیپ روم خالق بهترین بازی های اتاق فرار ترسناک در تهران | allescape

اگر شما مخاطب گرامی، سابقه انجام بازی اتاق فرار دارید، نظرات و دیدگاه‌های خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اتاق فرار کرج اشتراک بگذارید. مجموعه وست روم اسکیپ ارائه کننده بازی های معمایی مهیج و ترسناک اتاق فرار (اسکیپ روم) در تهران می باشد که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان این نوع سرگرمی ها قرار گرفته و همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. این یکی از سوال های بسیار رایجی می باشد که بسیاری از افراد جوان، نوجوان و گاها کودکان به دنبال پاسخی برای آن هستند (اتاق فرار چیست؟). اتاق فرار یا اسکیپ روم سرآغاز ورود بازی های مجازی و کامپیوتری به دنیای واقعی می باشند.

  • مجموعه مرکز بازی های فکری، یکی از بهترین اتاق فرار در تهران محسوب می‌شود.
  • بازیکنان همه در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می‌کنند و با سایر بازیکنان در تعامل هستند.
  • که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است.
  • بازیکنان در محدودیت زمانی مشخص برای یافتن پاسخ معماها و سرنخ‌هایی که داخل اتاق پنهان شده‌اند، با هم تلاش می‌کنند.

اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. ولی در بیشتر اوقات قرار گرفتن شما در موقعیت تاریک و حضور ناگهانی بازیگر و یا استفاده از افکتهای نور و صدا از متداول ترین نوع ترس است.

معماهای فیزیکی

با ورود و راه اندازی اولین اتاق فرار در ایران، به مرور در شهرهای مختلف کشورمان شاهد رشد زیاد این بازی ها هستیم که هر یک به نوعی موفق به ایجاد فضایی برای بالا بردن آدرنالین خون و خلاق شدن ذهن ها شده اند. با اینکه غالب اسکیپ روم ها یا معمایی هستند یا ترسناک اما به لطف پیشرفت تکنولوژی، نسل جدید اتاق فرار ها وارد عرصه شدند با ژانر تخیلی. در اسکیپ رومهای تخیلی دیگر خبری از کاغذ و قلم و کلید و قفل و کشو و غیره نیست بلکه شما با سیستم ها و ابزارهای تکنولوژی طرف هستید. قیمت اتاق فرار تخیلی بخاطر استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مختلف، نسبت به دیگر اسکیپ روم ها کمی بیشتر است. بریم سراغ اکتور اسکیپ روم ترسناک که همه عاشق این قسمت بازی هستن.

اتاق فرار راز سکوت

اسکیپ روم های ترسناک بسته به ژانر و سناریویی که دارند، رده سنی یا بالای 16 سال است یا بالای 20 سال. اسکیپ روم ها قوانین مختلفی دارند که بسیاری از آن ها در ظاهر ساده هستند اما رعایت کردن آن ها کاری دشوار است و باید همیشه حواستان در طول بازی جمع باشد. مهم ترین قانون اتاق فرار، عدم آسیب رسانی به اکتورها، وسایل و تجهیزات اسکیپ روم می باشد. گیم مسترهای اتاق فرار های معمایی همیشه استرس تجهیزات مجموعه را دارند مثلاً در اسکیپ رومی قفل هایی هست که باز کردن آن ها روش های پیچیده ای دارد و اگر اشتباه کنید ممکن است قفل خراب شود. در اتاق فرار های اسلشری که با اکتورها روبرو می شوید، اگر به اکتوری آسیب وارد کنید نه تنها باید خسارت بدهید بلکه دیگر آن اکتور امکان بازی در سانس های بعدی اسکیپ روم را نخواهد داشت.

پرطرفدارترین ژانرهای اتاق فرار کدام ها هستند؟

توجه داشته باشید که برای شرکت در این اتاق فرار، نیاز به پیش زمینه قبلی ندارید و همه چیز توسط پرسنل قبل از شروع سانس اتاق فرار برای تیم شما، شرح داده می‌شود. در پروسه معرفی بهترین اتاق فرارهای غرب تهران، به اتاق فرار انیگما می‌رسیم. اتاق فرار انیگما یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌هایی است که سناریوهای مختلف با دکوراسیون‌های جذاب را ارائه می‌کند. اتاق فرار انیگما با دارا بودن پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای، می‌تواند به راحتی بازی‌ها و سناریوها را مدیریت کند.