دسته‌ها
اخبار

امتیاز مهاجرت به استرالیا: 【امتیاز تحصیلات+تجربه کار+همسر،سن+زبان】 صباپلن-مهاجرت دی بی

به عنوان مثال، اگر زوجی با ویزای توریستی به استرالیا سفر کنند و در آنجا صاحب فرزند بشوند، به کودک تازه متولد شده پاسپورت و اقامت استرالیا اعطاء نمی‌شود. بسیاری از دانشگاه‌ های استرالیا در فهرست صد دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. پژوهش محور بودن مراکز آموزش عالی استرالیا و مهم‌تر از همه امکان استفاده از انواع بورسیه‌های متنوع ارائه شده، موجب شده تا دانشجوهای زیادی سالانه از سراسر جهان برای تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند. جاب آفر فقط یک نامه نیست بلکه تعهدات زیادی را برای یک کارفرما ایجاد می‌کند.

مواردی همچون محدودۀ سنی، سوابق کاری، رزومۀ تحصیلی و میزان تمکن مالی، نقش مهمی در انتخاب بهترین ویزا برای مهاجرت ایفا خواهند کرد. اگر به دنبال ویزای کاری و یا اسکیل‌ورکر استرالیا هستید هیچ راهی برای ارائه ندادن نمره زبان ندارید و باید حداقل آیلتس 6 و یا معادل آن در آزمون‌های دیگر را ارائه کنید. اما در ویزاهای بیزینسی و کارآفرینی اجباری به ارائه مدرک نیست و شما می‌توانید با پرداخت هزینه آن وارد استرالیا شده و در دوره‌های زبان این کشور شرکت کنید.

ویزای ۱۵۵ و ۱۵۷ مخصوص به بازگشت مجدد مقیمان این کشور به خاک استرالیا است. دانش‌آموزان زیر ۱۸ سال علاوه بر این که باید فرم‌های مربوطه را پر کنند لازم است تا فردی را به عنوان گاردین به همراه خود به این کشور ببرند. کوتاه‌ترین زمان ممکن به ویزاهای موقت working holiday در این کشور اختصاص دارند که ۴۵ روزه اعطا می‌شوند. در برنامه مدیکر می‌توانید در صورت مراجعه به پزشک متخصص، بخشی از هزینه‌های درمانی خود را از این برنامه دریافت کنید.

با توجه به اقتصادی قوی که بر استرالیا حکم فرما است، این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. اما توجه داشته باشید که هزینه های زندگی نیز در این کشور بالا می باشد. اگر متقاضی بین 25 تا 32 سال سن داشته باشد 30 امتیاز دریافت می کند در حالی که افراد بالای 45 سال و بالاتر هیچ امتیازی دریافت نمی کنند. همچنین کارآفرینان باید برنامه کاری خود را به صورت کامل جهت فعالیت تجاری خود در استرالیا را به اداره مهاجرت ارائه دهند.

  • دوست عزیز در استرالیا تحصیل رایگان امکانپذیر نمی باشد .ولی چنانچه پدر یا مادر به طریقی اقامت این کشور را اخذ نمایند فرزند شانس تحصیل رایگان خواهد داشت..
  • به طور کلی افراد باید در نظر داشته باشند برای مهاجرت از طریق ازدواج می بایست شرایط زیر را دارا باشند.
  • داشتن اسپانسری خانوادگی یا ایالتی بسته به نوع وابستگی، بین 5 تا 10 امتیاز را در جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا شامل می‌شود.
  • درود بر شما،به علت پاندمی کرونا تمامی مشاوره ها ی مجموعه به صورت تلفنی برگذار می شود.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید.
  • اما با توجه به اینکه سن نیز یکی از شرایط مهاجرت به استرالیا است، ابتدا اشاره‌ای به شرایط سنی مهاجرت می‌کنیم، سپس مابقی مطالب را پوشش می‌دهیم.

شما می توانید از طریق همکاری با یک وکیل مهاجرت استرالیا و استفاده از مشاوره های تخصصی و به روز یک وکیل با تجربه و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا بهترین و کم ریسک ترین مسیر را برای مهاجرت انتخاب کنید. در ادامه به بررسی تمامی مسیرهای رایج برای مهاجرت به استرالیا می‌پردازیم. اداره مهاجرت استرالیا براساس شرایط هر ویزا مدت زمانی را درنظر گرفته و آن را اعلام کرده است برای مثل زمان اعلامی برای بررسی و صدور ویزای 188 استرالیا حدودا 24 ماه اعلام شده است اما در اکثر مواقع این زمان کوتاه‌تر یا بلندتر می‌شود.

ویزای بازنشستگی سرمایه‌گذار با عنوان ساب‌کلاس ۴۰۵ به بازنشستگانی تعلق می‌گیرد که خود تامین مالی خود را بر عهده دارند. برای مهاجرت به کمک برخی از برنامه‌های مهاجرتی، مانند ویزای ساب کلاس ۱۸۹ و ساب کلاس ۱۹۰ باید امتیاز معینی را از سیستم امتیازبندی مهاجرتی این کشور به دست آورید. سازمان مهاجرتی درنا مایگریشن به عنوان الگوی پیشرو جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت کاریابی بین المللی و سرمایه گذاری در اقصی نقاط جهان با تکیه بر سال ها تجربه متخصصین و فعالین کارآزموده این حوزه در حال فعالیت می باشد. دریافت ویزای 189 به شما و خانواده‌تان اجازه می‌دهد که به صورت تمام وقت کار کنید و در صورت تمایل، به ادامه تحصیل بپردازید. همچنین امکان استفاده از تمامی خدمات درمانی و بهداشتی رایگان این کشور را خواهید داشت.

سطح بالای آموزش

هر یک از افراد می‌توانند بسته به شرایطشان، از روشی متناسب برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کنند. هر یک از این روش‌ها شرایط و هزینه‌های مختلفی را خواهند داشت؛ به همین سبب نیز نمی‌توان گفت، میزان هزینه مهاجرت به استرالیا به صورت کلی در چه حدی است. به اعتقاد بیشتر افرادی که به استرالیا مهاجرت کرده‌اند، ویزای 189 استرالیا یکی از بهترین روش‌ها مهاجرت به این کشور شناخته می‌شود. افرادی که این نوع ویزای استرالیا را دریافت می‌کنند، از همان ابتدا با اقامت دائم در این کشور اسکان می‌یابند. دریافت این ویزا به حداقل 65 امتیاز خالص بدون کارفرما و اسپانسر نیاز دارد که بر اساس توانایی و تخصص شما مشخص می‌شود. ارائه نمره زبان بستگی به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید دارد.

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم استرالیا

البته در برخی از مناطق کوهستانی این کشور در بعضی از ماه ها شاهد برف و هوای بسیار سرد خواهیم بود. از سطح علمی بسیار مناسبی برخوردار می باشد به همین علت مدارک اخذ شده از آن ها در سراسر جهان معتبر است. متقاضی بایستی کمتر از 55 سال سن داشته باشد، مگر اینکه ایالت یا قلمرویی که متقاضی برای آن اقدام می کند، گواهی کند که متقاضی از مزایای اقتصادی استثنایی برخوردار است. قابل ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ندارد و تنها یاداور شرایط سخت و پیچیده بی راهه ای چون پناهندگی می شود و با آگاهی سازی از به خطر افتادن جان و مال هموطنان سعی در پیشگیری از آن دارد. به طور کلی می توان گفت کسب تابعیت از طریق تولد در استرالیا بر اساس قانون خون می باشد.

مهم‌ترین نکته این است که شغل متقاضی باید جزو مشاغلی باشد که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار در آن زمینه دارد. توجه داشته باشید که مهاجرت تجاری می تواند بسیار پیچیده باشد و حتی تعیین اینکه آیا شانس خوبی برای واجد شرایط بودن دارید نیز دشوار خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است واجد شرایط چند دسته‌بندی مهاجرت تجاری مختلف باشید. بنابراین لازم است تا پیش از هرگونه اقدام، با متخصصان این حوزه مشورت کنید. لازم به ذکر است که نقص مدارک هنگام مراجعه به سفارت، یکی از دلایل اصلی ریجکت ویزا است.