دسته‌ها
اخبار

اقامت عمان⭐مهاجرت به عمان + روشها، شرایط، هزینه ها در 2022-مهاجرت دی بی

مثلا روش خوداشتغالی کانادا (ویژه‌ی چهره‌های سرشناس ورزشی، هنری و فرهنگی) می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما باشد. وجود فرصت‌های شغلی فراوان و ارزش بالای پول عمان نسبت به دلار آمریکا و ریال ایران و مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های زندگی در این کشور، باعث شده که عمان مقصدی شگفت‌انگیز برای متقاضیان مهاجرت باشد. در صورت ثبت شرکت با سرمایه خارجی، اقامت عمان با اعتبار یک ساله (به عنوان سرمایه‌گذار) به شما اعطا می‌شود. مردم عمان بسیار مهمان‌نواز و خون‌گرم‌اند و بالاخص همواره با روی باز از مهاجران ایرانی که به دنبال اخذ اقامت عمان هستند استقبال کرده‌اند و ذهنیتی که از ایران دارند، بسیار مثبت است.

  • کشور عمان که نام رسمی آن سلطان نشین عُمان میباشد از جمله کشورهای پادشاهی است که در شرق جزیره عربستان واقع گردیده است.
  • یکی از دلایل مهمی که سبب می‌شود مهاجرت به عمان برای پرستاران حائز اهمیت باشد؛ میزان حقوق دریافتی پرستاران و رفاه و آسایش می‌باشد.
  • موضوع مهمی که ورزشکاران باید در انتخاب مقصد مهاجرتی خود در نظر بگیرند، موضوع زبان اصلی آن کشور است.
  • فرد متقاضی باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد و از طریق ایمیل با کارفرما مکاتبه کند.
  • اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در عمان نیز امکان‌پذیر نیست و چنانچه فرد متقاضی ضمن فعالیت خود به اقتصاد و رشد کشور عمان کمک کرده قادر خواهد بود به اقامت موقت خود ادامه دهد و تا زمانی که این کار به سود عمان باشد می‌تواند در عمان زندگی نماید.
  • تمدید اقامت این کشور و یا اخذ اقامت دائم و تابعیت برای افراد غیر عمانی بسیار پیچیده و سخت و دشوار خواهد بود، زیرا اصولا کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه اقامت و تابعیت به خارجیان اعطا نمی کنند.

در صورت هرگونه سوال و ابهام در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان، می توانید با موسسه ملک پور تماس بگیرید و به صورت کاملا رایگان، از مشاوره تخصصی مشاورین ما بهره مند شوید. با توجه به افزایش روز افزون مهاجرت میتوانیم به مقایسه ی نکات مهم مهاجرت به عمان و کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی باقی کشورهای عربی بپردازیم. درست است که کشور عمان مستعد سرمایه گذاری است ولی شرایط کشور امارات به گونه ای است که برای بیزینس مناسب تر است. از ذیگر سو برای اقامت اروپا از راههای سرمایه گذاری 50 هزار یورویی، علاوه بر اخذ اقامت و تابعیت این کشورها باعث افزایش سود سرمایه گذار نیز میگردد. با توجه به ذکر این نکته که سرمایه گذاری در عمان باعث اخذ اقامت این کشور نمیگردد میتوانید با دیدی باز کشور مناسبی را برای سرمایه گذاری و مهاجرت انتخاب نمایید. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که کشورهای آمریکایی و اروپایی برای مهاجرت تحصیلی و کاری شرایط مساعدتری نسبت به کشورهای عربی دارند.

نوع کسب و کاری که راه اندازی می نمائید اهمیتی ندارد، برای صدور اقامت، راه اندازی یک سوپرمارکت کوچک، نانوایی ، آرایشگاه و حتی یک غرفه فروش خوراکی در داخل یک بازار کفایت می کند. برای دریافت این نوع اقامت باید بعنوان کارمند در یک شرکت خصوصی یا دولتی کشور عمان مشغول به کار شوید. پس از استخدام، هزینه های اسکان، صدوراقامت، غذا، سرویس ایاب ذهاب محل اقامت تا محل کار و در بسیاری موارد بلیط رفت و برگشت به وطن توسط کارفرما پرداخت می گردد. تنها دانشگاه ملی این کشور نیز در نزدیکی شهر مسقط است که دانشگاه سلطان قابوس نام دارد. یکی از مزیت‌های مهاجرت به عمان این است که به طور کلی هزینه‌های زندگی نسبت به دیگر کشورهای حوزه‌ی خلیج فارس معقولانه‌تر است.

متقاضیان برای کار در عمان حتما باید دارای پیشنهاد شغلی از سوی یک صاحب کار یا یک کمپانی عمانی باشند تا بتوانند با در دست داشتن آن به سفارت این کشور درخواست ویزای کاری بدهند. تا زمانی که افراد ویزای کاری عمان را نداشته باشند امکان کار در عمان را نخواهند داشت. متقاضیان اخذ ویزای کار عمان باید با یک ایمیل به کارفرما و با ارسال مدارک و رزمه تحصیلی و کاری خود، به صاحب کار عمانی اثبات کنند کارگری متخصص و ماهر هستند.

نیروی کار خارجی که از بنگلادش، هند، پاکستان، اتیوپی، اندونزی، فیلیپین، مصر، نپال و سری‌لانکا به عمان می‌آیند و بخش مهمی از اقتصاد عمان به واسطه همین جذب نیروهای کاری، پیشرفت کرده است. زبان رسمی و رایج در کشور عمان، عربی است، اما غیر از عربی انگلیسی نیز به طور گسترده‌ای صحبت می‌شود، به ویژه در پایتخت آن مسقط. شایان ذکر است که این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک­پور (همکار مؤسسه MIE اتریش) تهیه و گردآوری شده است؛ لذا هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام و غیرقانونی تلقی می شود. مهاجرت به عمان از طریق تحصیل یکی از انواع مهاجرت به این کشور است.

به هیچ عنوان در زمینه ی امور مهاجرتی خویش به کشورهای مختلف تنهایی و شخصا عمل نکنید و کار را به تیم های با تجربه ای مانند الست گروپ بسپارید. ایشان با تجربه و سابقه ی بالایی که در این زمینه دارند، بهترین شیوه های مهاجرتی ر به افراد درخواست کننده ارائه می نمایند و در تمام مسیر برای دریافت ویزای کاری کشور مورد نطر با شما همراه می باشند. در صورتی که در خصوص لیست مربوط به مدارک مورد نیاز جهت برنامه های مهاجرت کاری ماماها به کشور عمان سوال و یا ابهامی دارید، می توانید به گروه الست گروپ مراجعه نموده و یا به صورت غیر حضوری اطلاعات جدیدی را از کارشناس های این تیم مشاوره ی مهاجرتی دریافت نمایید. ایشان قادر هستند، بهترین مشاوره ها را به شما مخاطبین عزیز و دیگر افراد مراجعه کننده ارائه نمایند. برای مهاجرت به این کشور می‌توان از روش‌های اخذ ویزای کاری یا ویزای تحصیلی اقدام کرد که در زیر به طور خلاصه برایتان توضیح داده‌ایم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی لاویژن در تماس باشید.

مهاجرت به عمان و شرایط عمومی آن:

در این شرایط برای اعضای خانواده ی فرد مورد نظر ویزای پیوست صادر می شود. ما در این مقاله قصد داریم موضوع مهاجرت کاری به این کشور آسیایی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و البته به صورت ویژه وارد شاخه های مربوط به حوزه ی درمانی، پزشکی و شغل مامایی در کشور عمان شویم و موضوعات جالب و مهمی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. لطفا در ادامه ی مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان ما را همراهی نمایید. چون قوانینشان ثبات ندارد با سرمایه گذاری هم ممکن است پاسپورت ندهند. اگر قصد سرمایه گذاری دارید کشورهای بسیار خوبی در اروپا وجود دارند که با خرید ملک اقامت دائم و پاسپورت بگیرید.در صورت تمایل برای مشاوره ی رایگان لینک زیر را بزنید تا مشاورین ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. شرایط دریافت ویزای کاری عمان به این حالت است که در ابتدا اشخاص باید یا به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین در موسسات کاریابی معتبر این کشور، مشغول به جست و جوی شغل مورد نظر خود شوند.

مهاجرت به چین

از این رو بهتر است از این روش استفاده نکنید و در صورت داشتن شرایط، روش‌های دیگر را امتحان کنید. در ادامه خدمت شما عزیزان عرض کردیم که نیروهای مختلف کادر درمان و از جمله ماماها با شیوه ای می توانند به کشور عمان مهاجرت نمایند. در این قسمت در خصوص شرایط معادل سازی و ارزشیابی مدارک و مستندات افراد صحبت نمودیم. در بخش های مختلف مقاله ی مهاجرت کاری ماما به عمان موضوعات متنوع و کاربردی را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتیم. در بخش مقدمه ی متن خود پیش زمینه ای در خصوص شیوه های مختلف مهاجرت و از جمله مهاجرت های کاری به کشورهای مختلف صحبت نمودیم. این گروه از نیروهای کادر درمانی برای این که بتوانند مدارک خود را مورد معادل سازی قرار دهند و در کشور عمان مشغول به کار شوند، به مدرک زبان انگلیسی یا عربی نیازی ندارند.

نرخ بیکاری در این کشور کم است و همین موضوع باعث شده است تا امکان مشغول شدن به شغل مورد علاقه برای هر فرد در آن وجود داشته باشد. ازدواج آن‌ها به‌صورت قانونی و با صدور مجوز از وزارتخانه کشور عمان انجام‌گرفته باشد. ارائه مقالات بین‌المللی و نمره زبان در حد آیلتس 7 الزامی بوده علاوه بر این ارائه رزومه تحصیلی مناسب و داشتن استاد راهنما نیز ضروری است. افرادی که به دلایل نژادی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی ترس از بازگشت به کشور دارند، پناهنده محسوب می‌شوند. این مقاله توسط مشاور مهاجرتی و عضو تیم تولید محتوای هلدینگ رهپویان تالیف شده است و هدف ما افزایش آگاهی مخاطبان گرامی و متقاضیان مهاجرت است.

ویزای عمان برای شهروندان ایرانی به‌صورت ویزای توریستی، ویزای تجاری و ویزای ترانزیت صادر می‌شود. در تاریخ هجدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط موافقت سلطنت عمان با اعطای روادید فرودگاهی به اتباع ایران را اعلام کرد. طبق این توافق از این پس اتباع ایرانی می‌توانند به‌صورت آنلاین یا به هنگام ورود به فرودگاه مسقط، روادید یک ماهه این کشور را دریافت کنند. کارفرمایان عمانی، هیچ تعهدی مبنی بر کار با شما پس از پایان قرارداد کاری با شما ندارند. این عبارت به این معنی است که تضمینی برای استخدام دوباره شما توسط کارفرماهای عمانی بعد از پایان تاریخ قرارداد کاری وجود ندارد و شاید ممکن باشد بعد از پایان قرارداد کاری خود دنبال فرصت شغلی تازه ای باشید.