دسته‌ها
اخبار

اقامت در کانادا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تحصیل در کانادا شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-مهاجرت دی بی

مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می کنند. مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس در این راه قدم بردارید. در این مقاله سعی داریم راه های اقامت دائم کانادا را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۲ را معرفی نماییم. در صورتی که سابقه کار در کانادا را دارید از طریق برنامه تجربه کانادایی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. این برنامه بر اساس سیستم امتیازبندی است و حداکثر امتیاز آن ۱۲۰۰ است.

  • چنانچه پس از اتمام تحصیل، بتوانید شغلی برای خود پیدا کنید، می توانید درخواست ویزای کاری نمایید.
  • به دلیل گستردگی و تنوع بالای انواع سرمایه گذاری در کشور کانادا، انتخاب زمینه سرمایه گذاری که بهترین نتیجه را برای فرد در بر داشته باشد مسئله بسیار مهمی است.
  • هر روشی که برای مهاجرت در نظر داشته باشید اعم از تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و سایر روش های رایج، مشاوران مهاجرتی باتجربه در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود.
  • در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست.

سلام خسته نباشید من حدود یک سال هست که تدوین حرفه ای فیلم انجام میدم (یا همون ادیت) خواستم بدونم که با این شرایط میشه مهاجرت کرد یا نه 20 سالمم هست. بله، البته در صورتی که متقاضی در حدود 2 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند. فرزند متولد شده در خاک کانادا از والدین کانادایی به طور ارثی تابعیت والدین خود را دریافت می کند. اگر مادر فرزند متولد شده در کانادا شهروند کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند. اسپانسرشیپ خانوادگی باید با ارائه گواهی و مدرک ثابت کند که می تواند از لحاظ مالی متقاضی را حمایت و پشتیبانی کند.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی (RNIP)

اما بر اساس قانون خاک اگر فرزندی در خاک یک کشور متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، آن فرزند تابعیت آن کشور را دریافت می کند. متقاضی باید ثابت کند توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کانادا از طریق درآمد مربوط به خود اشتغالی را دارد. بیمه های پزشکی شخص ثالث ( که معمولا از طرف کارفرمای شما تامین می شوند) می توانند در تامین هزینه های سرسام آور مراقبت پزشکی، دندان پزشکی، چشم پزشکی و همچنین دریافت دارو به شما کمک کند. در ضمن، در صورتی که به آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید می بایست ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و بر خلاف برخی دیگر از کشورها، در کانادا بدون تجویز پزشک آنتی بیوتیک به فروش نمیرسد.

مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر یا پیشنهاد کار

در این نوع مهاجرت، شما یک پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرما از کشور کانادا دریافت می کنید و بر اساس آن، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا می نمائید. از جمله دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا و مونترال در این دسته قرار دارند. با توجه به سطح کیفی بالای دانشگاه های کشور کانادا، استقبال فراوانی از سوی مهاجران برای مهاجرت از طریق تحصیل به کشور کانادا وجود دارد. برای دریافت ویزای دانشجویی کشور کانادا، سن متقاضی باید حداقل 18 سال باشد. بنابراین هر ساله قوانین جدید مهاجرتی در مورد این روش مهاجرتی اجرا می گردد.

برای آشنایی با شرایط دریافتویزای ازدواج کانادا، می‌توانید با کارشناسان ایران کانادا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. فرد اسپانسر، مسئولیت مالی همسر یا شریک قانونی را تا ۳ سال، بعد از دریافت اقامت دائم برعهده دارد. اگر از روش تحصیلی می خواهید اقدام کنید، برای ارشد بورسیه های زیادی وجود ندارد. در صورتی که تمام شرایطتان خوب باشد (معدل، مدرک زبان و…) میتوانید بورسیه دریافت کنید.

داشتن این گواهی موجب سریع تر شدن پروسه ی دریافتاقامت دائم کانادامی شود. اما پیش از مهاجرت به کانادا، کاغذبازی‌ها و اقداماتی که هر فرد باید در حین دریافت ویزای کانادا انجام بدهد نیز ممکن است طاقت‌فرسا باشد. هرکسی که در پروسه دریافت ویزای کانادا برای زندگی و کار در این کشور قرار داشته، می‌داند که این روند می‌تواند استرس‌زا باشد، وقت زیادی از شما بگیرد و نیازمند صبر و تحمل بالایست.

سیستم و برنامه رتبه بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع ترین راه مهاجرت به این کشور می باشد، که به افراد کمک می کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را بدست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع ترین راه مهاجرت به کانادا معرفی شده است. برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت نگاری، معاینات پزشکی و هزینه های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.