دسته‌ها
اخبار

اطلاعات اولیه درمورد مهاجرت-مهاجرت دی بی

ما در رویزا گروپ سعی کردیم با معرفی و مشاوره در زمینه مهاجرت تحصیلی شما را تا حد بسیار زیادی در این راه راهنمایی کنیم. شما عزیزان برای گرفتن اطلاعات بیشتر و یک مشاوره اختصاصی رایگان میتوانید با رویزا گروپ تماس حاصل نماید. همچنین در انتها یکی از پیشنهادات ما تحصیل شما در دانشگاه های رومانی است.

  • در سال ۲۰۱۵، ۶۵٫۳ میلیون نفر به اجبار تن به جابجایی و مهاجرت دادند.
  • علاوه بر این، حدود 90 درصد از والدینی که فرزندانشان در چنین برنامه‌هایی شرکت می‌کنند.
  • سوئیس کشوری کوچک است که از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی قرار دارد.
  • بدین صورت که فردی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شود درخواست مجوز کار می کند.

در صورتی که شغلتان در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا به اختصار ناک شغلی کانادا جزو سطوح 0 ,A, B یا C باشد، می‌توانید برای این برنامه اقدام کنید. در ادامه به بقیه شرایط مورد نیاز این برنامه اشاره می‌کنیم. اگر در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا مهارت و سابقه کار دارید، می‌توانید از طریق برنامه اسکیل ترید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید.

مخارج مهاجرت تحصیلی:

ممکن است در برخی موارد کسب مهارت های زبانی برای دریافت ویزای همراه الزامی باشد و اما در اکثر موارد نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. این روش‌ها که معمولاً به آنها Golden Visa نیز گفته می‌شود در کشورهای آلمان، یونان، اسپانیا، مجارستان و چند کشور دیگر حوزه شنگن قابل انجام هستند. حداقل سرمایه گذاری برای کشور مجارستان است و مبلغ آن 180 هزار یورو می‌باشد. نکته مهم اینجاست که با داشتن اقامت هر کشوری (چه دائم چه موقت)، شما با دیگر شهروندان آن کشور هیچ تفاوتی از لحاظ حقوق شهروندی ندارید. می‌توانید حساب بانکی باز کنید، تسهیلات بانکی بگیرید، تحصیل رایگان داشته باشید، ملک، خودرو و… بخرید و در واقع تمام محدودیت‌هایی که در باب ویزا ذکر شد را نخواهید داشت.

یکی از نکات مهمی که باید در زمان اقدام به مهاجرت بدانید این است که بحث حقوق مهاجرت مانند مهندسی مکانیک نیست. شما در مهندسی مکانیک پیش از اجرای هر پروسه ای از ابتدا نتیجه نهایی را می دانید، اما در حقوق مهاجرت نتیجه نهایی قطعی نیست. بحث حقوق مهاجرت همانند پزشکی، تعهد به نتیجه نیست بلکه تعهد به وسیله است.

کانادا برای مهاجرین تاییدشده جوازصادر نمیکند

در این روش شرایط سنی حداکثر 40 سال می باشد و افراد تا 40 سالگی شانس اخذ ویزای کاری را خواهند داشت. در روش جاب آفر با توجه به اینکه سن بازنشستگی در آلمان 60 سالگی می باشد تا این سن محدودیتی وجود ندارد ولی بهتر است حداکثر سن افراد 50 سال باشد. برای مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل شما باید علاوه بر تکمیل مدارک دانشگاهی مورد نیاز، ویزای تحصیل در آلمان را دریافت کنید. درصورت تکمیل دوره تحصیلی در دانشگاه‌های آلمان، می توانید برای مدت محدودی در آلمان بمانید و به دنبال کار بگردید. اگر بتوانید در این مدت شغل پیدا کنید، اجازه دارید در آلمان بمانید. گزارش ها حاکی از آن است که تا 54 درصد از دانشجویانی که تحصیلات خود را در آلمان به پایان رسانده اند، در آنجا می مانند و شغل پیدا می کنند.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت نیروی کار با سابقه کم، به کانادا در سال 2022، آسان تر و راحت تر از آن چیزی می باشد که فکر می کنید. این دو سند با ویزای مهاجرت شما، که مهم ترین مدرکی می باشد که به شما جواز ورود به کشور را می دهد، یکسان نمی باشد. داشتن حساب، و پس انداز مشترک یکی دیگر از راههایی می باشد که شخص متقاضی می تواند از روش آن واقعی بودن ازدواج خود را به دولت کانادا اثبات نماید.