دسته‌ها
اخبار

اخبار بی کران هفتگی مهاجرت: 23 دسامبر 2022


خدمات روتین ویزا در چین به دلیل افزایش COVID-19 به حالت تعلیق درآمد

با توجه به افزایش موارد COVID-19 در سراسر کشور، خدمات روتین روادید انجام شده است به طور موقت تعلیق شد در چین. سفارت ایالات متحده در پکن و چندین کنسولگری اکنون خدمات گذرنامه و اورژانس را فقط برای شهروندان آمریکایی انجام می دهند.

سفارت ایالات متحده در پکن و کلیه کنسولگری های دیگر در این کشور نیز قرار ملاقات های برنامه ریزی شده را لغو کرده اند. متقاضیان ویزا می توانند به وب سایت سفارت یا کنسولگری خود مراجعه کنند تا قرارهای خود را به تاریخ آینده تغییر دهند.

بی مرز را ببینید ردیاب سفارت و کنسولگری تا از وضعیت فعلی خدمات ویزا در کشور خود مطلع شوید.

و، امور خارجه ایالات متحده بولتن ویزا برای ژانویه 2023 را منتشر می کند

و، خارجه آمریکا این را منتشر کرد بولتن ویزا برای ژانویه 2023. هیچ تغییری در زمان انتظار برای دسته‌های خانواده‌محور وجود نداشت، و برخی از دسته‌ها برای همه کشورها جاری هستند.

دسته‌های مبتنی بر اشتغال نیز تغییر بسیار کمی داشتند، به استثنای EB-1، که 6 ماه و 3 هفته برای هند و چین پسرفت داشت. چین نیز در رده EB-2 2 سال پسرفت داشت.

دیوان عالی آمریکا ،وان 42 دوران ترامپ را به طور موقت تمدید کرد

دادگاه عالی آمریکا به طور موقت تمدید شد سیاست مرزی بحث برانگیز ،وان 42، که قرار بود در 21 دسامبر به پایان برسد. یک قاضی فدرال زده شد این سیاست در ماه نوامبر باز می گردد و گروهی از 19 ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان متعاقباً به دیوان عالی شکایت ،د تا اجرای آن ادامه یابد.

این قانون به مقامات مهاجرت اجازه می دهد تا بیش از 1 میلیون مهاجر را در مرز ایالات متحده و مکزیک به ،وان یک اقدام بهداشت عمومی دور کنند. ،وان 42 که به طور گسترده توسط حامیان مهاجرت محکوم شد، ابتدا توسط ،ت ترامپ در اوج همه‌گیری کووید-19 تصویب شد و در ،ت بایدن به ،وان یک روش اجرای مرزی ادامه یافت.

مخالفان این سیاست مدت‌هاست که توانایی آن در حفاظت از سلامت و ایمنی عمومی را زیر سوال می‌برند و می‌گویند که این یک اقدام مرزی تنبیهی برای جلوگیری از پناهندگی مهاجران است.

قانون هزینه عمومی نهایی DHS اجرا می شود

و، امنیت داخلی (DHS’) قانون جدید هزینه عمومی نهایی این هفته در 23 دسامبر اجرا می شود. قانون جدید تعیین می کند که آیا متقاضیان گرین کارت بر اساس احتمال اتکا به مزایای ،تی در ایالات متحده غیرقابل پذیرش هستند و بنابراین در آینده به یک “هزینه عمومی” تبدیل می شوند.

این قانون جدید به م،ای نسخه به روز شده است فرم I-485 (درخواست برای تنظیم وضعیت)، که شامل سوالات اضافی در مورد اندازه خانوار، درآمد، سوابق تحصیلی و استفاده قبلی از مزایای ،تی متقاضی گرین کارت است.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) این را منتشر کرده است نسخه 12/23/22 فرم I-485 در وب‌سایت رسمی USCIS برای متقاضیان گرین کارت برای ادامه پرونده.


منبع: https://www.boundless.com/blog/boundless-weekly-immigration-news-arc،e-decemberr-23-2022/