دسته‌ها
اخبار

اخبار بی کران هفتگی مهاجرت: 12 می 2023


،ت بایدن برای افزایش مهاجران آماده می شود تا ،وان 42 به پایان برسد

انتظار می‌رود پایان محدودیت‌های مرزی ،وان 42 در 11 مه باعث هجوم قابل توجهی از مهاجران به مرز ایالات متحده و مکزیک شود. در هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه قاچاقچیان جنایتکار، مهاجران بالقوه را گمراه می‌کنند، به آنها می‌گویند که پایان وضعیت اضطراری COVID-19 و انقضای ،وان 42 مربوط به آن، به مردم اجازه می‌دهد راحت‌تر وارد ایالات متحده شوند.

گروه سناتورهای دو حزبی لایحه مهاجرتی پس از ،وان 42 را معرفی می کند

یک گروه دو حزبی از سناتورهای آمریکایی معرفی کرده است قانون جدید مهاجرت با هدف مق، با هجوم مورد انتظار مهاجران در مرز زم، که محدودیت‌های مرزی دوران کووید در این هفته پایان می‌یابد.

این لایحه به ،ت بایدن یک اختیار دو ساله ا،اج می دهد که برای مهاجر، که قصد ورود غیرقانونی به ایالات متحده را دارند اعمال می شود و شامل استثناهایی برای مهاجر، است که نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارند یا ،، که در صورت بازگشت به کشورشان ممکن است زندگی آنها در خطر باشد. .

،ت ایالات متحده ا،امات وا،یناسیون COVID-19 را برای مسافران خارجی کاهش می دهد

با پایان یافتن وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19، ،ت ایالات متحده دیگر همه اتباع خارجی را که از طریق هوا، زمین یا دریا وارد ایالات متحده می شوند م،م نمی کند که به طور کامل در برابر COVID-19 وا،ینه شوند.

دستورالعمل‌های جدید که از 12 مه اجرا می‌شود، مربوط به مسافران موقت به ایالات متحده اثبات کامل وا،یناسیون هنوز در آزمون پزشکی مهاجرت برای هر ،ی که برای گرین کارت درخواست می کند مورد نیاز است.

برندگان قرعه کشی ویزای تنوع برای سال 2024 اعلام شدند

و، امور خارجه برندگان قرعه کشی ویزای تنوع سال 2024 را در هفته گذشته اعلام کرد. از بین میلیون ها نفری که در قرعه کشی سال گذشته شرکت ،د، 55000 اتباع خارجی برای درخواست گرین کارت انتخاب شدند.

اگر وارد قرعه کشی 2024 شده اید، اکنون می تو،د از “بررسی وضعیت ورودی DVپورتال در وب سایت و، امور خارجه برای بررسی اینکه آیا شما انتخاب شده اید یا خیر. نتایج تا پایان سپتامبر 2024 در پورتال در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.boundless.com/blog/boundless-weekly-immigration-news-arc،e-may-12-2023/