دسته‌ها
اخبار

“آینده دخترم در این کشور است”: راهپیمایی های اول ماه مه کارگران مهاجر را جشن می گیرند، از دولت بایدن می خواهند تا در مورد امداد اقدام کند


کارگران مهاجر، دانشجویان، اعضای اتحادیه‌ها و متحدان در ایالت‌هایی از جمله واشنگتن، نیویورک و ویسکانسین روز دوشنبه برای حمایت از حمایت‌های بیشتر در محل کار، حقوق اتحادیه و کمک به جوامع مهاجر تجمع ،د. اول ماه مه که به ،وان روز کارگر نیز شناخته می شود، مبارزات و پیروزی های کارگر، را جشن می گیرد که بسیاری از آنها مهاجر بوده و همواره کارگران ضروری بوده اند.

در ویسکانسین، صداهایی از مرز گفت این باران بیش از 1500 نفر را از تظاهرات در میلواکی برای حقوق کارگران مهاجر، پایان دادن به همکاری محلی با اداره مهاجرت و گمرک (ICE)، و در حمایت از گواهینامه رانندگی برای همه، متوقف نکرد. در حالی که فرماندار تونی اورز و حامیان مهاجر به دنبال ایمن‌تر ، جاده‌ها برای همه بوده‌اند. با بازگرداندن گواهینامه رانندگی به جوامع غیرقانونیVoces de la Frontera گفت، جمهوری خواهان این تلاش ها را مسدود کرده اند.

بیش از 200 نفر از ،، که روز دوشنبه تظاهرات ،د دانش آموز بودند، به ،وان بخشی از یک کمپین برای درخواست “ناهار سالم و عادلانه مدرسه”، WUWM گزارش شده است. YES، تریشا یانگ، سازمان‌دهنده جوانان میلواکی، به این نشریه گفت که تنها وعده‌های غذایی که ممکن است برخی دانش‌آموزان در تمام روز دریافت کنند، همان وعده‌های غذایی است که توسط مناطق مدرسه ارائه می‌شود. Voces de la Frontera اشاره شد که تعدادی از مشاغل میلواکی در همبستگی با راهپیمایان بسته شدند:

متش، @BounceMilwaukee برای همبستگی با ما #روز اردیبهشت ما همچنان از مشاغل دعوت می کنیم تا فعالیت خود را در روز اول ماه مه بین ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر تعطیل کنند و کارگران را بدون تلافی بپذیرند! برای اطلاعات بیشتر به نظر زیر مراجعه کنید! pic.twitter.com/KnBDA8tcu6

— Voices of the Frontera Action (@VDLF_Action) 28 آوریل 2023

بله دانش آموزان شروع می کنند #اردیبهشت 2023 که در #میلواکی با #مدرسه ناهار عدالت خواسته ها قبل از ملاقات با بقیه راهپیمایان در 1027 S. 5th St. pic.twitter.com/JkyQ8UL7Dl

— Voices of the Frontera Action (@VDLF_Action) 1 مه 2023

#میلواکی #اردیبهشت 2023 راهپیمایان در #ZeidlerUnionSquare.

کارگران بدون مدرک در #ویسکانسین سالانه میلیون‌ها مالیات به ایالت کمک می‌کند، اما تضمین نمی‌شود که بدون ترس از ا،اج به محل کار خود بروند.

نیاز داریم #گواهینامه رانندگی برای همه! و به #End287g! pic.twitter.com/i1KYgR825l

— Voices of the Frontera Action (@VDLF_Action) 1 مه 2023

«ما از مردم می‌خواهیم که در یک جنگ جدید ائتلاف در سراسر ایالت شرکت کنند. کریستین نویمان-اورتیز، مدیر اجرایی Voces de la Frontera، گفت: یک ائتلاف گواهینامه رانندگی برای جاده های ایمن، برای اینکه بتواند به ویژه بر نمایندگان جمهوری خواه ما فشار بیاورد تا از آنها درخواست کنند که شهریه ،تی و گواهینامه رانندگی را بازگردانند. گزارش شده است. نویمان-اورتیز ادامه داد: “این حمایت گسترده مردمی، به ویژه گواهینامه های رانندگی، نیاز فوری برای کارگران مهاجر و خانواده های آنها و قطعا در بخش کشاورزی و مناطق روستایی دارد.”

در ایالت واشنگتن، حداقل 400 نفر برای حمایت از حقوق مهاجران و کارگران به سمت ساختمان فدرال هنری ام ،ون راهپیمایی ،د. سیلویا گونزالس، یکی از سازمان‌دهندگان کاسا لاتینا که در نظافت خانه‌ها کار می‌کند، گفت که شرکت‌کنندگان می‌توانند با تقویت صدای کارگران کارهای زیادی انجام دهند، اما برای تصویب حمایت‌های کارگری بیشتر به حمایت سیاستمداران نیاز دارند. سیاتل تایمز گزارش شده است.

او به این رسانه گفت: «بیشتر ما مردم رنگین پوست و مهاجر هستیم. بی حقوقی ما به ما یادآوری کرد که چقدر در این کشور آسیب پذیر هستیم.» سیاتل تایمز خاطرنشان کرد که برگزارکنندگان جشن‌های اول ماه مه 2021 را حول کارگران ضروری متمرکز ،د که «،ب و کارها، بیمارستان‌ها و مزارع را در طول همه‌گیری کووید-19 فعال نگه داشتند». میلیون ها نفر از این کارگران خط مقدم، حدود پنج میلیون، مهاجران غیرقانونی هستند که علیرغم اینکه توسط ،ت فدرال “ضروری” نامیده می شوند، همچنان فاقد وضعیت دائمی قانونی و حمایت های حیاتی در محل کار هستند. تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی تابلوهایی را حمل می ،د که در آن از قانونگذاران می خواستند در مسیر شهروندی عمل کنند:

تصاویری از جشن امروز اول اردیبهشت و اعتراض به حقوق کارگران. بسیاری از علل مترقی به این دلیل می پیوندند #حقوق کارگران یک موضوع مش، هستند #اردیبهشت 2023 #سیاتل @KING5Seattle pic.twitter.com/IaRJH6fwM2

– کورنلیوس هاکر (@CorneliusHocker) 1 مه 2023

در نیویورک، جاده نیویورک را بسازید گفت صدها نفر از پارک واشنگتن اسکوئر به سمت میدان فولی راهپیمایی ،د تا «خواهان حمایت‌های قوی‌تر» برای همه کارگران، از جمله «کارگران آزاد، کارگران نقدی، کارگران مهاجر و کارگران در حال ورود مجدد» شوند. ده‌ها گروه حقوقی کارگری و کارگری همچنین از اول ماه مه برای ترغیب قانونگذاران ایالتی برای تصویب قانون نیویورک برای همه استفاده ،د، پیشنهادی که «به طور کلی آژانس‌های محلی و ایالتی را از کمک به» مقامات مهاجرت فدرال در جستجو، دستگیری و ا،اج مهاجران منع می‌کند. نیویورکی ها،” پروژه دفاع مهاجران در بی،ه‌ای که به صدای آمریکا رسیده است، گفت.

نیویورک یکی از بزرگترین جمعیت های غیرقانونی در کشور را دارد، اما هنوز به ایالت هایی مانند کالیفرنیا، ایلینوی و واشنگتن در تصویب چنین قو،نی نپیوسته است. پروژه دفاع از مهاجران گفت که قانون نیویورک برای همه هم در مجلس و هم در سنای ایالتی شتاب دارد، اما برای عبور از خط پایان و رسیدن به میز فرماندار به حمایت مستمر نیاز دارد.

مت شاپیرو، مدیر حقوقی پروژه فروشنده خیاب، مرکز عدالت شهری، گفت: «بیش از 10000 فروشنده خیاب، در شهر نیویورک، که بیشتر آنها مهاجران و رنگین پوستان هستند، بخش مهمی از جوامع ما هستند. علیرغم تلاش برای تامین هزینه های زندگی خود، آنها همچنین باید دائماً نگران خطرات تماس با سیستم های حقوقی جنایی و مهاجرت باشند. ما باید از نیویورک برای همه عبور کنیم و پیامی قوی به اعضای خود ارسال کنیم که آژانس های محلی اطلاعات خود را با ICE به اشتراک نخواهند گذاشت و از منابع محلی برای کمک به دستور کار ICE استفاده نمی کنند.

این چیزی است که جامعه به نظر می رسد! ❤️‍🔥

ما خواهان احترام و عزت برای همه کارگران نیویورک هستیم #روز اردیبهشت!#ExcludedNoMore #EndUjustFirings pic.twitter.com/BMp8HOMy96

– ساخت جاده نیویورک 🦋 (@MaketheRoadNY) 1 مه 2023

به من نشان بده قدرت کارگری چگونه است!

وای! این #روز اردیبهشتصدها نفر از مردم نیویورک در خیابان ها تسخیر شده اند تا خواهان رفتار عادلانه با همه کارگران باشند! #ExcludedNoMore #EndUjustFirings #RaiseUpNY pic.twitter.com/XyHiY0TvnF

– ساخت جاده نیویورک 🦋 (@MaketheRoadNY) 1 مه 2023

جدید: 25 سازمان عدالت کارگری و کارگری در سراسر نیویورک برای درخواست از قانونگذاران برای تصویب نیویورک برای همه این روز جه، کارگر به هم می پیوندند:

این چیزی است که همبستگی عدالت کارگری 🤝 مهاجر به نظر می رسد! #NY4All pic.twitter.com/RpAZfe3y4E

— پروژه دفاع از مهاجران (@ImmDefense) 1 مه 2023

در ایالت واشنگتن، بیش از 200 کارگر مزرعه و متحدین در سراسر دره یاکیما راهپیمایی ،د و اولین جشن روز اول ماه مه منطقه را از سال 2019 به‌،وان جشن حضوری برگزار ،د. یاکیما هرالد-جمهوری گزارش شده است. در میان راهپیمایان کارگران قارچ مزرعه آسیاب بادی نیز حضور داشتند که سال گذشته تصمیم به تشکیل اتحادیه گرفت کارگران یونایتد فارم گفت: «پس از اینکه از استانداردهای تولید ناایمن، ا،اج های تبعیض آمیز و کاهش دستمزد خسته شدیم. اما در اوایل سال جاری، این شرکت به گروه جدیدی به سرپرستی مدیریت ضد اتحادیه فروخته شد:

کارگران قارچ مزارع آسیاب بادی (اوستروم سابق) پیام خود را برای یاکیما WAs آوردند. #روز اردیبهشت مارس. آنها خواستار قرارداد صنفی خود هستند. #ما به شما غذا می دهیم pic.twitter.com/BpVuvNE6Vu

– کارگران مزرعه متحد (@UFWupdates) 2 مه 2023

پروفسور ماریا کوواس کالج دره یاکیما، یکی از شرکت کنندگان در روز اول ماه مه، گفت یاکیما هرالد-جمهوری شرکت شاگردانش در راهپیمایی مهم بود. او به این رسانه گفت: «دانشجویان فکر می‌کنند که ظلم در جای دیگری اتفاق می‌افتد. «ظلم هنوز در حال وقوع است. استثمار هنوز در حال وقوع است، به ویژه برای کارگران مزرعه.» Farmworker Justice بیش از نیمی از 2.4 میلیون کارگر مزرعه کشور فاقد وضعیت مهاجرت قانونی هستند. گفت.

در واشنگتن دی سی، راهپیمایان همچنین از اول ماه مه استفاده ،د تا از ،ت بایدن بخواهند که آمریکای مرکزی را برای وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) تعیین کند، ابزاری بشردوستانه که به مهاجر، که نمی توانند با خیال راحت به کشورهای خود بازگردند، این شانس را می دهد که به طور قانونی در این کشور زندگی و کار کنند. افراد و سازمان های تحت تأثیر ایالات متحده شامل CASA، SEIU، Alianza Americas، ائتلاف مهاجران فلوریدا، اتحاد حقوق بشر آمریکایی نیکاراگوئه و 32BJ SEIU در نزدیکی کاخ سفید تجمع ،د تا از نیکاراگوئه، هندوراس، گواتمالا و السالوادور درخواست کمک کنند:

در حال رخ دادن: #TPSforCentralAmerica اقدام اول ماه مه! مهاجران/متحدان در دی سی امروز از ،ت بایدن می‌خواهند برای افرادی از نیکاراگوئه، هندوراس، گواتمالا و السالوادور وضعیت حفاظت شده موقت صادر کند. دی سی را تماشا کنید #روز اردیبهشت اکشن زنده! pic.twitter.com/jhvHnmSS6K

— #TPSforCentralAmerica 🇬🇹🇭🇳🇳🇮🇸🇻 (@TPSforCA) 1 مه 2023

«اینها کارگر، هستند که در طول همه گیری همه گیر، اقتصاد را پشت سر گذاشته اند. ما سر کار حاضر شدیم، اکنون به رئیس جمهور بایدن نیاز داریم که برای ما حاضر شود.» – Jaime Conteras، 32BJ SEIU pic.twitter.com/sHUpNqzibJ

— #TPSforCentralAmerica 🇬🇹🇭🇳🇳🇮🇸🇻 (@TPSforCA) 1 مه 2023

“چرا در 1 می از TPS پشتیب، کردم” 🧵

دیروز از اعضای روی زمین در دی سی بشنوید 🤩

برای #TPST سه شنبه، 🫵اقدام کنید: بگویید @POTUS: #TPSforCentralAmerica! 🇳🇮🇭🇳🇬🇹🇸🇻 pic.twitter.com/KDHy8L7825

— CASA (@CASAf،l) 2 مه 2023

آنا از السالوادور توضیح می دهد که چرا امروز اینجاست و برای السالوادور، گواتمالا، نیکاراگوئه و هندوراس درخواست TPS می کند. pic.twitter.com/ldJiuTOPGx

— CASA (@CASAf،l) 1 مه 2023

فیدلیس برای #TPSForCentralAmerica #اردیبهشت 2023. «سال گذشته را کاملاً به یاد دارم [ppl from Latin America] محکم ایستاد + ما TPS برای کامرون گرفتیم. به همین دلیل است که امروز با خواهران + برادرانم می‌آیم تا همان چیزی را که به ما نشان دادند، نشان دهم.»

—SEIU (@SEIU) 2 مه 2023

روت از @32BJSEIU برای حمایت حاضر شد #TPSforCentralAmerica بر #اردیبهشت 2023 زیرا مهاجران سخت کار می کنند، مالیات می پردازند و با خانواده هایشان به اینجا در ایالات متحده تعلق دارند. @POTUS، چه می گویید؟

—SEIU (@SEIU) 2 مه 2023

ائتلافی از مقامات منتخب و رهبران مذهبی به این خانواده ها و متحدان پیوستند که در نامه ها و بی،ه های اخیر اصرار داشتند ،ت برای امداد رس، اقدام کند. در نامه آنهارهبران گروه هیسپ،ک کنگره (CHC) می گویند که TPS توسط کنگره برای نوع دقیق بحران های پیش روی السالوادور، هندوراس و نیکاراگوئه طراحی شده است که به دلیل ناآرامی های سیاسی، فجایع زیست محیطی و اثرات تغییرات آب و هوایی به مبارزه ادامه می دهند. .

نانت باراگان، رئیس CHC و آدریانو اسپیلات، معاون رئیس جمهور، گفت: «از آنجایی که رئیس جمهور به دنبال ادامه کار ،ت خود برای ارائه به جوامع لاتین و مهاجر در سراسر کشور است، باید از هر ابزاری در جعبه ابزار اداری خود برای گسترش کمک های مهاجرتی در صورت امکان استفاده کند. گفت. طراحی مجدد السالوادور، هندوراس و نیکاراگوئه برای TPS تنها کار درستی برای این کشور نیست، بلکه تصمیم درستی است، زیرا TPS یک ابزار بشردوستانه است که به طور خاص برای رسیدگی به موقعیت‌هایی مانند مواردی که این مرکز با آن مواجه هستند طراحی شده است. کشورهای آمریکا.”

“آینده دخترم در این کشور است نه در کشور دیگری…”

سولداد، @32BJSEIU عضوی از السالوادور، اینجاست #روز اردیبهشت با دختر 13 ساله اش که در ایالات متحده متولد شده است برای اصرار @POTUS بخشیدن #TPSforCentralAmerica. pic.twitter.com/Dly6EIm3iQ

— iAmerica (@iAmericaorg) 1 مه 2023

سولداد، یکی از اعضای SEIU 32BJ از السالوادور، توجه را به هزینه های انس، عدم اقدام در TPS جلب کرد. بیش از 250000 کودک شهروند ایالات متحده حداقل با یکی از اعضای خانواده که دارای این نوع کمک های بشردوستانه است زندگی کنید. شورای مهاجرت آمریکا گفت: «اگر این نام‌گذاری‌های TPS خاتمه یابد، بسیاری از این والدین فاقد سند خواهند بود.» گفت در سال 2021. این امر می تواند خانواده ها را مجبور کند که ریشه کن شوند، جدا شوند یا در ترس از ا،اج زندگی کنند. در مورد سولداد، او یک دختر 13 ساله دارد که در آمریکا به دنیا آمده است. او گفت: «آینده دخترم در این کشور است، نه در کشور دیگری.




منبع: http://americasvoice.org/blog/my-daughters-future-is-in-this-country-may-day-rallies-cele،te-immigrant-workers-urge-biden-administration-to-act-on-relief/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=my-daughters-future-is-in-this-country-may-day-rallies-cele،te-immigrant-workers-urge-biden-administration-to-act-on-relief