دسته‌ها
اخبار

آیا کوین مک کارتی بار دیگر در مقابل ناسیونالیست های سفیدپوست در مجلس حزب جمهوری خواه خود خواهد ایستاد؟


پاسخ: نه تا زم، که او یک “شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت” مارجوری تیلور گرین است.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه ادعا شده در سال 2021 حزب جمهوری‌خواه حزب «سوت‌های سگ‌های بومی‌گرا» نبود. او درست می گوید – این یک سوت سگ نیست. امروز، این یک ، نر است. از اعضای رهبری مجلس نمایندگان جمهوریخواه به پایین، جمهوری خواهان مجلس آن نوع لفاظی های بومی گرایانه و تئوری های توطئه را منتشر کرده اند که زم، به تاریک ترین و خطرناک ترین گوشه های اینترنت محدود می شد.

اما حتی با وجود اینکه در چند سال گذشته شاهد تعدادی از حملات تروریستی مرگبار داخلی با این نوع افراط گرایی بوده ایم، مک کارتی بسیار بدتر از نادیده گرفتن شعارهای ناپسند اعضای خود عمل کرده است. او در واقع سبد را به آنها داده است.

مارجوری تیلور گرین از جورجیا به ،وان یکی از افراطی ترین اعضای کنگره ظاهر شده است. او فقط یک طرفدار نظریه توطئه QAnon نیست و به شدت نژادپرست و یهودستیز قانونگذار که حمایت یکی از رهبران سابق KKK را به دست آورداو یکی از بدترین پیشرانان تئوری های «تهاجم» و جایگزینی است که با حملات تروریستی مانند ال پاسو و بوفالو مرتبط است. گرین در سال 2021 به دنبال پست های رسانه های اجتماعی که تا حدی از خشونت سیاسی علیه دموکرات ها حمایت می کرد، از وظایف کمیته خود حذف شد.

اما مک کارتی در تمایل خود برای ریاست جمهوری، متعهد شد که اگر جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را پس بگیرند، وظایف کمیته گرین را بازگرداند و گفت که او حتی ممکن است “تکالیف کمیته بهتری داشته باشد.” بازم راست میگفت مک کارتی نه تنها او را به کمیته ها بازگرداند، بلکه گرین عملاً مسئول گروه حزب جمهوری خواه است، قانون را در طول مذاکرات سقف بدهی وضع کرده و تهدید می کند که هر جمهوری خواه که به افزایش خالص رای دهد، با عواقب انتخاباتی مواجه خواهد شد.

“کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به گرین است.” USA Today قطعه نظر گفت.

پل گوسار از آریزونا نیز به همین ترتیب به دلیل تأیید خشونت سیاسی از کمیته ها حذف شد و اولین قانونگذار فدرال شد که در بیش از یک دهه مورد انتقاد قرار گرفت. اما مانند گرین، گوسار نیز توسط مک کارتی احیا شد و از آن زمان از موقعیت برجسته خود در کمیته مجلس نمایندگان برای ادامه تقویت لفاظی خطرناک «تهاجم» و نظریه جایگزینی استفاده کرده است. از آن زمان به بعد، او موفق شد حتی فراتر از این هم برود، شاهکار کوچکی برای فردی به شدت افراطی مانند گوسار.

زاخاری مو،، مدیر سیاسی صدای آمریکا گفت، پیش از لغو فرمان 42 ضد پناهندگی توسط ،ت بایدن در این هفته، گوسار پیامی در توییتر منتشر کرد که «تئوری توطئه جایگزین بزرگ را تقویت می‌کند و همه به جز صراحتاً خواستار خشونت سیاسی نژادپرستانه گسترده است». گوسار در توئیت خود به دروغ مدعی شد که «آمریکا تحت یک تهاجم برنامه ریزی شده و مستمر قرار دارد – ما باید مطابق آن عمل کنیم». این فراخوان صریح برای خشونت در حالی مطرح می‌شود که در آ، هفته گذشته هشت مهاجر به‌طور وحشتناکی توسط یک راننده تندرو در تگزاس کشته شدند، با این حال ما چیزی از مک‌کارتی نشنیده‌ایم که در این مورد عقب نشینی کند.

این یکی از اعضای جمهوری‌خواه کنگره است که تئوری توطئه جایگزین بزرگ را تقویت می‌کند و تماماً به صراحت خواستار خشونت سیاسی نژادپرستانه گسترده است.

این کاملاً فراتر از تروریسم داخلی جناح راست است. pic.twitter.com/re3zG1GeR9

— Zachary.A.Mueller (@ZacharyAMueller) 8 مه 2023

واقعیت تلخ این است که این اعضا پرت نیستند. الیز استف،ک از نیویورک، عضو شماره سه مجلس جمهوری خواهان، تئوری جایگزینی را تکرار کرد که پس از آن توسط یک تیرانداز نژادپرست که ایالت او را هدف قرار داده بود، مورد استناد قرار گرفت. استف،ک مورد سرزنش قرار گرفت – نه توسط مک کارتی، بلکه توسط رو،مه بزرگ منطقه ای اتحادیه آلب، تایمز، که گفت که “[i]اگر چیزی وجود دارد که در این کشور – و در حزب جمهوری خواه – نیاز به جایگزینی دارد، این لفاظی های نفرت انگیزی است که خانم استف،ک و بسیاری از همکارانش آنچنان بی شرمانه سرزنش می کنند. حیف که مک کارتی همچین حسی نداشت.

سوال اینجاست که چرا این لفاظی پر از نفرت در حال حاضر مجاز است. مک کارتی قبلاً آن را رد کرده بود. زم، که استیو کینگ، نماینده سابق جمهوری خواه کنگره شگفت زده مک کارتی با صدای بلند آنچه که در مورد اصطلاح “سفید برتری طلب” بسیار توهین آمیز بود، کینگ را از کمیته ها حذف کرد و گفت که “این حزب لینکلن نیست و قطعاً آمریکایی نیست.” همانطور که قبلاً سؤال کردیمآقای رئیس مجلس از آن زمان تاکنون چه تغییری کرده است؟

این فقط ما نبوده است که زنگ خطر را در مورد موج فزاینده افراط گرایی در حزب جمهوری خواه به صدا درآوردیم. جیمی راسکین دموکرات در نامه‌ای به جمهوری‌خواهان ناظر مجلس در اوایل سال جاری هشدار داد: «چنین زب، وام‌گیری از نظریه «جایگزینی بزرگ»، دگم مرکزی برتری سفیدپوستان معاصر که بارها توسط ناسیونالیست‌های سفیدپوست برای توجیه اعمال خشونت‌آمیز تروریسم داخلی مورد استناد قرار گرفته است. نامه مارس 2023 گفت.

اگر جمهوری خواهان کمیته قصد ادامه بررسی مرز ج،ی و سیاست های مربوط به آن را دارند، برای هر عضو این کمیته ضروری است که برای مردم آمریکا روشن کند که ما با یک صدا صحبت می کنیم تا تئوری های توطئه خطرناک و ایدئولوژی نژادپرستانه و یهودی ستیز را در کمیته خود رد کنیم. راسکین ادامه داد: مشورت و تصمیم گیری. “من مطمئن هستم – و من شدیدا امیدوارم – که شما موافق هستید.” مک کارتی باید با بلندگو گرین در این مورد صحبت کند.




منبع: http://americasvoice.org/blog/will-kevin-mccarthy-ever-a،n-stand-up-to-the-white-nationalists-in-his-gop-caucus/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=will-kevin-mccarthy-ever-a،n-stand-up-to-the-white-nationalists-in-his-gop-caucus