دسته‌ها
اخبار

داستان‌های موفقیت: تأییدیه‌های EB1-A و NIW برای یک مهندس نرم‌افزار چینی که در تجزیه و تحلیل داده‌ها کار می‌کند، به دست آمد، اعتبار به گروه کارشناسان ما تعلق می‌گیرد.


گواهی مشتری:

“بسیار از شما متش،! من بسیار هیجان زده بودم که بدانم EB1-A من تایید شده است! من نمی توانم باور کنم که این برنامه به این راحتی گذشت! کار باورن،ی شما باعث شد این اتفاق بیفتد! باز هم از تلاش بزرگ شما متش،! خوشحالم که می دانم NIW من نیز تأیید شده است!»



زمینه عمومی: تحلیل داده ها

سمت در زمان تشکیل پرونده: مهندس نرم افزار II

کشور مبدا: چین

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: واشنگتن

تاریخ اطلاعیه تایید: 10 فوریههفتم، 2022 (EB-1A) و 25 آوریلهفتم2022 (NW)

زمان پردازش: 9 روز (EB-1A) (پریمیوم پردازش درخواستی) و 13 ماه و 20 روز (NIW)


خلاصه پرونده:

مشتری ما از چین یکی از معدود فناوری های مواد پیشرو برای کارشناسان انرژی و کاربردهای پزشکی در تجزیه و تحلیل داده ها است. او که چندین سال در این حوزه فعالیت می کند، به کارنامه ثابت و قابل توجهی از موفقیت و تأثیرگذاری در این زمینه های تحصیلی دست یافته است. او به ویژه برای تحقیقاتش در مورد سنتز و استفاده از کوپلیمرها برای بهبود عملکرد سلول های خورشیدی شناخته شده است. آشکار بود که کار او برای جامعه ملی و بین المللی ارزشمند است. بنابراین، هنگامی که او به ما مراجعه کرد تا درخواست‌های NIW (معافیت از منافع ملی) و بعداً EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده) خود را ارائه کند، ما مطمئن شدیم که استعدادهای او را به بهترین نحو به نمایش می‌گذاریم.

I-140 NIW برای آن دسته از اتباع خارجی است که می توانند ارزش خود را از طریق دستاوردهای علمی و حرفه ای به ایالات متحده ثابت کنند. تاییدیه NIW به متقاضی این امکان را می دهد که بدون گواهی کار یا پیشنهاد شغلی دائمی در ایالات متحده کار کند. از سوی دیگر، درخواست‌کنندگان EB1-A باید توانایی فوق‌العاده خود را در هر حوزه ت، انتخابی ثابت کنند و باید در آینده در حوزه ت، انتخابی خود به کار خود ادامه دهند.

بنابراین، هنگام آماده سازی پرونده مشتری چینی خود، مطمئن شدیم که داده های زیر را که از مدارک علمی و حرفه ای او جمع آوری شده است شامل می شود:

  • شرح مفصلی از تلاش پیشنهادی او و تصاویری از کارهای گذشته او در این زمینه.
    ما با نمایش کار خود به ،وان داور همتا برای مجلات نشان دادیم که او عضوی قابل اعتماد در جامعه علمی محسوب می شود.
  • متوجه شدیم که او کمتر از 50 بار برای بررسی و ارزیابی کار همسالانش دعوت شده بود.
  • او علاوه بر پیشبرد مستقیم دانش فناوری مواد از طریق تحقیق اصلی و خدمات بازبینی همتایان، فعالانه همتایان خود را در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها با تألیف و تألیف 10 مقاله با داوری همتا که در مجلات بین المللی منتشر شده است، درگیر کرد.
  • این امر بیشتر مشهود بود زیرا طبق گفته Google Sc،lar، مقالات او 260 بار توسط محققان در حداقل 29 کشور در سراسر جهان استناد شده است. تیم ما همچنین نقشه هایی را برای ترسیم مناطقی که آثار او در آن ذکر شده بود، پیوست ،د.
  • ما همچنین توضیحات مفصلی از 4 پروژه کلیدی او را به ،وان مدرکی از مشارکت و تخصص او در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها اضافه کردیم.
  • در نهایت نشان دادیم که کار او مورد توجه سایر متخصصان این حوزه قرار گرفته است و این کارشناسان نیز به ،ه خود 4 توصیه نامه به او ارائه کرده اند.

نامه های دادخواست مملو از اطلاعات بود به گونه ای که در طول رسیدگی به هر دو پرونده او درخواستی برای اثبات دریافت نکردیم. ما مفت،یم که به او کمک کرده ایم تا تاییدیه های NIW و EB1-A را دریافت کند و تیم ما برای او در تلاش های آینده اش آرزوی موفقیت می کند.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق، بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند قضاوت USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را برای ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌هایمان به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.


منبع: https://www.wegreened.com/blog/eb1/success-stories-eb1-a-and-niw-approvals-won-for-a-،ese-software-engineer-working-in-data-،ysis-credit-goes-to-our-group-of-experts/