دسته‌ها
اخبار

بیمه سلامت برای متقاضیان گرین کارت


تبدیل بیمه سلامت به یک عامل مثبت

هنگام درخواست اقامت دائم، بیمه درم، ا،امی نیست. با این حال بیمه سلامت برای متقاضیان گرین کارت همیشه یک عامل مثبت در مجموع شرایط است. برای متقاضی، که هزینه‌های پزشکی پیش‌بینی‌شده بالاتری دارند، پوشش سلامت ممکن است برای حذف دلایل عدم پذیرش هزینه عمومی مفید باشد. به عبارت دیگر، اگر مسائل پزشکی را می‌شناسید که هزینه‌هایی را به همراه خواهد داشت، بیمه سلامت برای متقاضیان گرین کارت بسیار مهم است. به همین ترتیب، متقاضیان مسن‌تر که بیشتر به دنبال مراقبت‌های پزشکی هستند، باید بتوانند نحوه پرداخت این هزینه‌های آینده را بررسی کنند.

در این مدت گزینه هایی برای دریافت بیمه درم، کوتاه مدت وجود دارد. اگر نمی‌تو،د فوراً از یک کارفرما یا کارفرمای یکی از اعضای خانواده تحت پوشش قرار بگیرید، یک پیشنهاد برای طرح‌ها از یک ارائه‌دهنده بیمه دیگر دریافت کنید. پوشش بازدیدکنندگان.

حتی برای افرادی که درآمد خانوار خوبی دارند، هزینه های پزشکی غافلگیرکننده می تواند بسیار پرهزینه باشد. بیمه درم، نشان می دهد که در صورت ،وم می تو،د این هزینه ها را مدیریت کنید. VisitorsCoverage پیشنهادات متنوعی از برنامه های کوتاه مدت است که به شما کمک می کند تا این هزینه های بالقوه را پوشش دهید.

اگر بیمه درم، دریافت کرده اید، مدرکی مبنی بر پوشش خود به مصاحبه گرین کارت خود بیاورید. به احتمال زیاد به آن نیاز نخواهید داشت. با این حال، اگر در مورد نحوه پیش‌بینی پرداخت هزینه‌های پزشکی آتی سؤال شد، می‌تو،د اطلاعات زیر را ارائه دهید:

  • برای هر خط مشی پوشش سلامت، یک کپی از هر صفحه خط مشی که نشان می دهد:
    • شرایط و نوع پوشش و افراد تحت پوشش؛ و
    • مبلغ سالانه فرانشیز یا حق بیمه سالانه بیمه سلامت شامل مستندات میزان فرانشیز یا حق بیمه. و
  • نامه روی سربرگ شرکت یا سایر مدارک شرکت بیمه سلامت مبنی بر اینکه فرد غیر شهروند در حال حاضر در بیمه سلامت ثبت نام کرده و شرایط و نوع پوشش را ارائه می کند. یا
  • جدیدترین فرم 1095-B، پوشش سلامت. فرم 1095-C، پیشنهاد بیمه درم، و پوشش ارائه شده توسط کارفرما (در صورت وجود) با شواهدی مبنی بر تمدید پوشش برای سال جاری.

به طور کلی، کارت بیمه سلامت بدون شواهدی از تاریخ معتبر و تاریخ انقضا، مدرک کافی نیست.

افشای وابسته: ما با تبلیغ‌کنندگان خاصی که به جامعه مهاجران خدمات می‌دهند شریک می‌شویم تا اطلاعاتی درباره خدماتشان به شما ارائه دهیم. این پست حاوی اطلاعات و پیوندهایی از یک تبلیغ کننده وابسته است.




منبع: https://citizenpath.com/health-insurance-for-green-card-applicants/