دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 23 ژانویه 2023


سرفصل ها:

بولتن ویزا برای فوریه 2023 شامل عقب‌نشینی‌ها در رده «سایر کارگران» اولویت سوم استخدامی و در دسترس بودن «کارگران مذهبی خاص» است. – بولتن ویزای و، امور خارجه برای فوریه 2023 منتشر شد.

HHS دستورالعمل های فقر را برای سال 2023 صادر می کند – و، بهداشت و خدمات انس، دستورالعمل های درآمد فقر را برای سال 2023 به روز کرد تا افزایش قیمت ها در سال 2022 را مطابق با شاخص قیمت مصرف کننده اندازه گیری کند. دستورالعمل های فقر به ،وان یک معیار واجد شرایط بودن توسط تعدادی از برنامه های فدرال استفاده می شود.

ICE به طور ناخواسته اطلاعات 6000 غیرشهروندی در بازداشت را منتشر می کند – اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) اعلام کرد که در حین انجام به روز رس، های معمول وب سایت، به طور ناخواسته سندی را در ICE.gov به مدت حدود پنج ساعت ارسال کرده است که شامل نام ها و سایر اطلاعات شناسایی شخصی (PII) همراه با اطلاعات مهاجرت، حدود 6000 نفر است. غیرشهروندان در بازداشتگاه ICE

DOS “سپاه خوش آمدید” را برای حمایت خصوصی از پناهندگان راه اندازی می کند – و، امور خارجه، با همکاری و، بهداشت و خدمات انس،، راه اندازی “Welcome Corps” را اعلام کرد، یک برنامه حمایت مالی جدید برای استقبال از پناهندگان و حمایت از اسکان مجدد و ادغام آنها در ایالات متحده.

USCIS پرسش و پاسخ پیگیری در مورد مسائل دانشجویان بین المللی را ارائه می دهد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در پی یک وبینار ارائه شده توسط دفتر بازرس خدمات شهروندی و مهاجرت در مورد مسائل دانشجویان بین المللی، پرسش و پاسخ ارائه کرد.

شرکت در اخبار

جزئیات:

بازگشت به بالا

بولتن ویزا برای فوریه 2023 شامل عقب‌نشینی‌ها در رده «سایر کارگران» اولویت سوم استخدامی و در دسترس بودن «کارگران مذهبی خاص» است.

بولتن ویزای و، امور خارجه برای فوریه 2023 شامل اطلاعات زیر در مورد عقب‌نشینی‌ها در اقدام نهایی جه، و تاریخ‌های ثبت درخواست در دسته اولویت سوم استخدامی «کارگران دیگر» است:

استفاده بیشتر از تعداد مورد انتظار در دسته اولویت سوم استخدامی «کارگران دیگر» (EW)، به ویژه در میان متقاضی، که تاریخ اولویت‌های قبلی دارند، به عقب‌نشینی بیشتر در تاریخ اقدام نهایی جه، و تاریخ ثبت درخواست در فوریه برای نگه داشتن استفاده از شماره در محدوده درخواست‌ها نیاز دارد. حدا،ر مجاز تحت محدودیت سالانه سال مالی 2023. به جز چین و هند، همه کشورها مشمول تاریخ اقدام نهایی 01 ژانویه 20 و تاریخ ثبت درخواست 01 فوریه 20 هستند. این وضعیت به طور مستمر رصد خواهد شد و هر گونه تعدیل لازم بر این اساس انجام خواهد شد.

این بولتن همچنین به در دسترس بودن دسته برخی از کارگران مذهبی اشاره می کند:

قانون تخصیص تلفیقی، 2023، مصوب 29 دسامبر 2022، رده اولویت چهارم استخدامی برخی از کارگران مذهبی خاص (SR) را تا 30 سپتامبر 2023 تمدید کرد. همانطور که در بند E از بولتن ویزا ژانویه 2023 مشخص شد، تمدید به این دسته منجر شد. فوراً در دسترس قرار می‌گیرد، مشروط به همان تاریخ‌های اقدام نهایی که سایر دسته‌های اولویت چهارم استخدامی در هر کشور خارجی قابل پرداخت قابل پرداخت هستند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

HHS دستورالعمل های فقر را برای سال 2023 صادر می کند

و، بهداشت و خدمات انس، (HHS) دستورالعمل های به روز درآمد فقر را برای سال 2023 صادر کرد تا افزایش قیمت ها در سال 2022 را طبق شاخص قیمت مصرف کننده اندازه گیری کند. چندین برنامه فدرال از دستورالعمل های فقر به ،وان یک معیار واجد شرایط بودن استفاده می کنند.

HHS گفت، مانند سال‌های گذشته، دستورالعمل‌های 2023 «تقریباً برابر با آستانه‌های فقر برای سال تقویمی 2022 است که اداره سرشماری انتظار دارد در سپتامبر 2023 به شکل نهایی منتشر شود». به ،وان مثال، دستورالعمل فقر در سال 2023 برای 48 ایالت مجاور و ناحیه کلمبیا (DC) سالانه 14580 دلار برای یک خانوار یک نفره و 19720 دلار برای یک خانواده دو نفره است. برای خانواده ها/خانوارهایی که بیش از هشت نفر دارند، دستورالعمل ها به ازای هر فرد اضافی 5140 دلار اضافه می کنند. دستورالعمل های آ،کا و هاوایی با دستورالعمل های 48 ایالت مجاور و دی سی متفاوت است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

ICE ناخواسته اطلاعات 6000 غیرشهروندی در بازداشت را منتشر کرد

اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) اعلام کرد که در 28 نوامبر 2022، در حین انجام به روز رس، های معمول وب سایت، به طور ناخواسته سندی را در ICE.gov ارسال کرد که شامل نام ها و سایر اطلاعات شناسایی شخصی (PII) به همراه اطلاعات مهاجرت تقریباً بود. 6000 غیرشهروند در بازداشتگاه ICE. ICE گفت که این اطلاعات تقریباً پنج ساعت قبل از حذف پست شده بود.

در 7 دسامبر 2022، و، امنیت داخلی (DHS) به ICE اطلاع داد که در طول ارتباط معمول خود با ،ت کوبا در ارتباط با پروازهای حذف، DHS ناخواسته نشان داد که برخی از 103 نام افرادی که قبلاً برای پردازش حذف ارائه شده بودند، بخشی از افشای ICE PII که در 28 نوامبر رخ داد. ICE گفت که 46 مورد از آنها بخشی از افشای ICE PII قبلی بوده و 57 مورد نبود. همه این 103 نفر کوبایی هستند.

برای افراد غیرشهروندی که تحت حکم نهایی حذف قرار دارند، ICE حذف آنها را حداقل 30 روز به تعویق انداخته است. ICE گفت که 30 روز از زمان ارائه اعلان به افراد غیرشهروند مح،ه می شود. ICE گفت، افراد غیرشهروندی که در بازداشت بودند «از طریق تحویل دستی از این حادثه و دستگیری مطلع می‌شوند و تقریباً همه ،، که در بازداشت نبوده‌اند این اخطار را از طریق خدمات پستی ایالات متحده دریافت می‌کنند».

جزئیات:

بازگشت به بالا

DOS “سپاه خوش آمدید” را برای حمایت خصوصی از پناهندگان راه اندازی می کند

و، امور خارجه (DOS)، با همکاری و، بهداشت و خدمات انس،، راه اندازی “Welcome Corps” را اعلام کرد، یک برنامه حمایت مالی جدید برای استقبال از پناهندگ، که از طریق برنامه پذیرش پناهندگان ایالات متحده (USRAP) وارد می شوند و از اسکان مجدد آنها حمایت می کند. و ادغام با ایالات متحده این ابتکار بر اساس فرمان اجرایی پرزیدنت بایدن 14301، «بازسازی و تقویت برنامه‌ها برای اسکان مجدد پناهندگان» صورت گرفته است.

DOS گفت که سپاه استقبال «فرصت‌های جدیدی را برای آمریکایی‌های روزمره ایجاد می‌کند تا مستقیماً در اسکان مجدد پناهندگان از طریق حمایت مالی خصوصی، مستقل و مکمل راه‌های موجود برای داوطلب شدن با آژانس‌های اسکان مجدد مشارکت کنند». گروه‌هایی متشکل از حداقل پنج شهروند ایالات متحده یا بزرگسالان مقیم دائم می‌توانند برای حمایت خصوصی از اسکان مجدد پناهندگان در ایالات متحده به سپاه استقبال کنند. DOS گفت که حامیان خصوصی مسئول جمع آوری مستقل کمک های مالی و ارائه مستقیم کمک های ضروری به پناهندگان در 90 روز اول زندگی در جامعه جدید خود خواهند بود. چنین کمک هایی شامل کمک به پناهندگان برای یافتن مسکن و شغل، ثبت نام کودکان در مدرسه، و اتصال پناهندگان به خدمات ضروری در جامعه است.

در سال اول Welcome Corps، DOS به دنبال بسیج 10000 آمریکایی به ،وان حامیان خصوصی برای حداقل 5000 پناهنده خواهد بود. اگر بیش از 10000 آمریکایی در سال 2023 به سپاه استقبال بپیوندند، DOS به دنبال جفت ، حامیان خصوصی اضافی با پناهندگان خواهد بود. DOS گفت که در حال تامین بودجه کنسرسیومی از سازمان های غیرانتفاعی با تخصص در استقبال، اسکان مجدد و ادغام پناهندگان در جوامع ایالات متحده برای حمایت از سپاه استقبال می باشد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS پرسش و پاسخ پیگیری در مورد مسائل دانشجویان بین المللی را ارائه می دهد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) پس از وبیناری که توسط دفتر بازرس خدمات شهروندی و مهاجرت در آگوست 2022 در مورد مسائل دانشجویان بین المللی ارائه شد، پرسش و پاسخ ارائه کرد.

موضوعات شامل حفظ وضعیت F-1 و آموزش عملی اختیاری (OPT)، درخواست‌های مجوز استخدام، تأیید سیستماتیک بیگانگان برای حقوق، سیستم اطلاعات دانشجویی و تبادل بازدیدکنندگان، تغییر آدرس، و مسائل مربوط به COVID-19 است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

کوروش مهتا یک سخنران دعوت شده در کنفرانس نیمه زمستان AILA 2023 در سان خوان، پورتوریکو در 21 ژانویه 2023 بود.

جعبه کیتلین یک سخنران دعوت شده برای PERM CLE پیشرفته فصل AILA MN/DAK در 19 ژانویه 2023 بود.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/01/23/immigration-update-january-23-2023/