دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 13 فوریه 2023


سرفصل ها:

طرح آزمایشی و، ایالت برای اجازه تمدید ویزا در ایالات متحده برای کارگران H و L – و، امور خارجه قصد دارد تا اوا، سال جاری یک برنامه آزمایشی راه اندازی کند تا امکان تمدید ویزا در ایالات متحده برای کارگران غیرمهاجر H و L فراهم شود.

دادگاه می گوید بیش از 41 هزار نفر که تحت ممنوعیت سفر در دوره ترامپ از ویزا محروم شده اند، می توانند بدون پرداخت هزینه دوباره درخواست دهند. – یک دادگاه منطقه ای به ،ت ایالات متحده دستور داده است که به حدود 41000 متقاضی ویزای غیر مهاجرتی که در طول ممنوعیت سفر ،ت ترامپ بر اساس اعلامیه 9645 ریاست جمهوری از معافیت معافیت محروم شده اند و متعاقباً ویزا دریافت نکرده اند، کمک کند.

،ت بایدن انتظار دارد ،وان 42 در ماه می به پایان برسد – ،ت بایدن به دادگاه عالی گفت که[a]بدون سایر تحولات مرتبط، پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی [PHE] (از جمله پیامدهای دیگر) دستورات ،وان 42 را خاتمه می دهد و این پرونده را به میان می کشد. و، بهداشت و خدمات انس، در حال برنامه ریزی برای انقضای PHE برای COVID-19 “در پایان روز در 11 مه 2023” است.

ذخیره برای فعال ، پاسخ تأیید اولیه جدید – تأیید سیستماتیک بیگانه برای حقوق (SAVE) در نظر دارد در 20 فوریه 2023 یک پاسخ تأیید اولیه جدید را فعال کند، «نمی‌توان مورد ایجاد کرد». SAVE این پاسخ را زم، ارائه می‌کند که کاربر بخواهد یک مورد تکراری را از طریق مرورگر وب ارسال کند.

به روز رس، ETA هزینه ها و بازپرداخت های مجاز برای کارگران H-2A و H-2B – اداره کار و آموزش و، کار میزان دلار به روز شده سالانه را در روز اعلام کرده است که کارفرمایان H-2A ممکن است از کارگران خاصی برای تهیه وعده های غذایی هزینه کنند، و حدا،ر و حداقل نرخ در روز که کارگران H-2A و H-2B باید در آن هزینه کنند. برای هزینه های زندگی مربوط به سفر بازپرداخت شود.

USCIS یادآوری اسناد را برای درخواست های اقامت دائم/تطبیق صادر می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده به متقاضیان یادآوری کرد که هنگام ثبت فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت، کلیه شواهد اولیه و مدارک پشتیبان مورد نیاز را که در فهرست چک لیست مدارک اولیه مورد نیاز فهرست شده است، ارسال کنند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

طرح آزمایشی و، ایالت برای اجازه تمدید ویزا در ایالات متحده برای کارگران H و L

بر اساس گزارش ها، و، امور خارجه (DOS) در نظر دارد تا اوا، سال جاری یک برنامه آزمایشی راه اندازی کند تا امکان تمدید روادید در ایالات متحده برای کارگران غیرمهاجر H و L که در حال حاضر باید کشور را برای تمدید ویزای خود در دفاتر کنسولی خارج از کشور ، کنند، فراهم کند. این برنامه می تواند در نهایت گسترش یابد. پزشکان می گویند که چنین سیاستی که تا سال 2004 برقرار بود، به کاهش معوقات و زمان انتظار طول، در خارج از کشور کمک می کند و بار دفاتر کنسولی و دارندگان ویزا را کاهش می دهد. انتظار می رود که این برنامه از جمله ده ها هزار متخصص فناوری خارجی در ایالات متحده با ویزای H-1B بهره مند شود.

چارچوب زم، برنامه آزمایشی همچنان نامشخص است. به نظر می رسد که مقررات جدید مورد نیاز نخواهد بود، اما یک بخش کنسولی جدید در واشنگتن دی سی مورد نیاز است. جولی استاف، معاون دستیار وزیر خدمات ویزا در دفتر امور کنسولی گفت: «این یک تلاش کوچک نیست.

جزئیات:

بازگشت به بالا

دادگاه می گوید بیش از 41 هزار نفر که تحت ممنوعیت سفر در دوره ترامپ از ویزا محروم شده اند، می توانند بدون پرداخت هزینه دوباره درخواست دهند.

یک دادگاه منطقه ای به ،ت ایالات متحده دستور داده است که به حدود 41000 متقاضی ویزای غیر مهاجرتی که در طول ممنوعیت سفر ،ت ترامپ بر اساس اعلامیه 9645 ریاست جمهوری از معافیت معافیت محروم شده اند و متعاقباً به آنها ویزا اعطا نشده است، کمک کند.

دادگاه گفت که ،ت به این بیش از 41000 نفر مستقیماً از طریق مرکز درخواست الکترونیکی کنسولی و غیرمستقیم از طریق وب سایت و، امور خارجه اطلاع می دهد و به آنها توصیه می کند که می توانند بدون پرداخت هزینه دوم دوباره برای ویزای غیر مهاجرتی درخواست دهند.

دادگاه گفت که ،ت ممکن است یک محدودیت زم، معقول برای درخواست مجدد آنها تعیین کند. هیچ بازپرداختی به افرادی که ممکن است قبلاً مجدداً درخواست داده و هزینه دوم را پرداخت کرده باشند، بازپرداخت نخواهد شد.

،ت تا 17 فوریه 2023 موارد زیر را ارائه خواهد کرد: (1) برنامه زم، پیشنهادی برای ارائه اخطار. (2) زبان پیشنهادی برای اطلاعیه؛ و (3) آیا مطالب به روز شده مورد نیاز خواهد بود، و در این صورت، استناد قانونی یا نظارتی مربوطه برای هر یک از این مواد.

مواردی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا ثبت شده است، شامل امامی v. نیلسن (پرونده شماره 3:18-cv-01587) و مرکز برابری پارس در مقابل پمپئو (پرونده شماره 3:18-cv-07818).

جزئیات:

بازگشت به بالا

،ت بایدن انتظار دارد ،وان 42 در ماه می به پایان برسد

در پرونده اخیر در دیوان عالی کشور در آریزونا v. مایورکاس،ت بایدن به دادگاه گفت که[a]بدون سایر تحولات مرتبط، پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی [PHE] (از جمله پیامدهای دیگر) دستورات ،وان 42 را خاتمه می دهد و این پرونده را به میان می کشد. و، بهداشت و خدمات انس، (HHS) در حال برنامه ریزی برای انقضای PHE برای COVID-19 “در پایان روز در 11 مه 2023” است.

در «بی،ه سیاست اداری» دفتر اجرایی رئیس جمهور آمده است که «پایان اورژانس بهداشت عمومی، سیاست ،وان 42 در مرز را خاتمه می دهد. در حالی که ،ت تلاش کرده است تا خط مشی ،وان 42 را خاتمه دهد و به حمایت از رفع منظم این محدودیت ها ادامه می دهد، ،وان 42 به دلیل دستورات صادر شده توسط دادگاه عالی و دادگاه منطقه ای در لوئیزیانا همچنان پابرجاست. این بی،ه مخالف پایان دادن به PHE زودتر و مخالف قو،ن پیشنهادی، مانند HR 382، با هدف لغو فوری ،وان 42 است. از زم، که ،ت در اوایل ژانویه طرحی را برای جلوگیری از مهاجرت های غیرقانونی از ونزوئلا، کوبا، نیکاراگوئه و هائیتی اجرا کرد، تعداد مهاجر، که از مرز عبور می کنند تقریباً به نصف کاهش یافته است. ،ت از کاهش منظم و قابل پیش بینی ،وان 42 با زمان کافی برای اعمال سیاست های جایگزین حمایت می کند. اما اگر HR 382 به قانون تبدیل شود و محدودیت‌های ،وان 42 به سرعت پایان یابد، کنگره عملاً از ،ت می‌خواهد که روزانه هزاران مهاجر را بدون اعمال سیاست‌های لازم به کشور اجازه دهد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

ذخیره برای فعال ، پاسخ تأیید اولیه جدید

تأیید سیستماتیک بیگانه برای حقوق (SAVE) در نظر دارد در 20 فوریه 2023 یک پاسخ تأیید اولیه جدید را با نام «قابلیت ایجاد پرونده» فعال کند. SAVE این پاسخ را زم، ارائه می دهد که کاربر سعی می کند یک مورد تکراری را از طریق مرورگر وب ارسال کند.

به جای ایجاد یک مورد تکراری، پاسخ Unable to Create Case شماره مورد اصلی را ارائه می دهد. سپس کاربر می تواند از تابع جستجوی پرونده برای پیدا ، و ردیابی پرونده اصلی استفاده کند. همانطور که در بالا ذکر شد، SAVE گفت که این پیاده سازی برای روش دسترسی مرورگر وب اعمال می شود. برای آژانس های خدمات وب (اتصال سیستم به سیستم)، SAVE به پیاده سازی کد خطای Duplicate Case ادامه می دهد.

SAVE گفت که یک مورد فقط در صورتی تکراری در نظر گرفته می شود که پرونده اصلی هنوز باز باشد و ،اصر داده زیر با موارد موجود در پرونده اصلی ی،ان باشند:

  • کاربر در حال ارسال پرونده
  • نام متقاضی، تاریخ تولد و شمارشگر مهاجرت
  • مزایایی که پرونده برای آن ارسال شده است
  • هرگونه درخواست اطلاعات اضافی (به ،وان مثال، تاریخ اهدا)

جزئیات:

بازگشت به بالا

به روز رس، ETA هزینه ها و بازپرداخت های مجاز برای کارگران H-2A و H-2B

اداره کار و آموزش و، کار میزان دلار به روز شده سالانه را در روز (15.46 دلار) اعلام کرده است که کارفرمایان H-2A می توانند از کارگران (به غیر از کارگران گله داری یا تولید دام در مشاغل محدوده) برای تهیه غذا و حدا،ر هزینه دریافت کنند. (59 دلار، با اسناد هزینه های واقعی) و حداقل (15.46 دلار) نرخ در روز که در آن کارگران H-2A و H-2B باید برای هزینه های زندگی مربوط به سفر بازپرداخت شوند.

این اخطار شامل یادآوری تعهد مستمر کارفرمایان H-2A و H-2B برای پرداخت برخی هزینه‌های مربوط به اسکان و مسافرت است که کارگران هنگام سفر به H-2A و H-2B متحمل می‌شوند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS یادآوری اسناد را برای درخواست های اقامت دائم/تطبیق صادر می کند

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در تاریخ 10 فوریه 2023 یادآوری به متقاضیان صادر کرد تا در هنگام ثبت فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم، کلیه شواهد اولیه و مدارک پشتیبان مورد نیاز را که در فهرست چک لیست مدارک اولیه مورد نیاز فهرست شده است، ارسال کنند. یا تنظیم وضعیت. «ارائه تمام شواهد اولیه مورد نیاز و اسناد پشتیبان به طور همزمان [as] شما فرم I-485 را ارسال می کنید ممکن است نیاز ما به صدور یک درخواست شواهد (RFE) برای به دست آوردن شواهد و مدارک اضافی را برطرف کند. این همچنین ممکن است به جلوگیری از تأخیر در قضاوت کمک کند، اگر ما تصمیم بگیریم که شما نیازی به مصاحبه ندارید.» USCIS گفت.

به ویژه، USCIS بر ارسال فرم I-693، گزارش معاینه پزشکی و پرونده وا،یناسیون، هنگام پر ، فرم I-485 تأکید کرد. ما معمولاً یک فرم تکمیل شده I-693 را به مدت دو سال پس از تاریخی که جراح مدنی فرم I-693 را امضا کرد معتبر می ماند. علاوه بر این، از 9 دسامبر 2021 تا 31 مارس 2023، ما به طور موقت از این شرط چشم پوشی می کنیم که تاریخ امضای جراح مدنی حدا،ر 60 روز قبل از ثبت فرم I-485 باشد.

USCIS نسخه جدیدی از فرم I-485 (تاریخ ویرایش 12/23/22) را در 23 دسامبر 2022 منتشر کرد. نسخه های قبلی رد خواهند شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/02/13/immigration-update-february-13-2023/