دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 06 فوریه 2023


سرفصل ها:

USCIS در نیمه اول سال مالی 2023 به سقف ویزای کار بازگشته H-2B می رسد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده درخواست های کافی برای رسیدن به سقف 18216 ویزای H-2B اضافی که برای کارگران بازگشته برای نیمه اول سال مالی 2023 با تاریخ شروع در 31 مارس 2023 یا قبل از آن در دسترس است، دریافت کرده است.

گرین کارت و مدارک مجوز استخدام مجدد طراحی شد – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده صدور کارت های اقامت دائم (گرین کارت) جدید طراحی شده و اسناد مجوز اشتغال را آغاز کرده است. کارتهای فعلی تا تاریخ انقضا اعتبار دارند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

USCIS دستورالعمل حضور فیزیکی را برای پناهجویان و پناهندگ، که برای تعدیل وضعیت درخواست می کنند، روشن می کند. – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده تصریح کرده است که یک پناهنده یا پناهنده باید به طور فیزیکی به مدت یک سال در ایالات متحده حضور داشته باشد که USCIS فرم I-485، درخواست برای ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت را صادر می کند، نه در هنگام تنظیم وضعیت. درخواست ثبت شده است.

و، دادگستری جریمه کارفرمایان را به دلیل تخلفات مرتبط با مهاجرت افزایش داد – محدوده مجازات برای استخدام غیرقانونی مهاجران، برخی موارد نقض اسناد مربوط به مهاجرت، و شیوه های شغلی ناعادلانه افزایش یافته است.

CBP مدارک سفر مسافر اضافی را برای شرکت های هواپیمایی پیشنهاد می کند – گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) پیشنهاد می کند که مقررات خود را اصلاح کند تا ا،امات حمل و نقل هوایی تجاری اضافی را لحاظ کند که CBP را قادر می سازد قبل از حرکت هواپیما از ایالات متحده یا از یک بندر یا مکان خارجی، تعیین کند که آیا هر مسافر با آن سفر می کند یا خیر. اسناد مسافرتی معتبر و معتبر قبل از سوار شدن مسافر به هواپیما.

ABIL Global: فرانسه – پیش نویس لایحه جدید مهاجرت در دست بررسی است. آستانه حقوق پس از افزایش حداقل دستمزد به روز شده است. ETIAS به طور موقت در نوامبر 2023 به کار گرفته شده است. مدیریت مالیات کارفرما منتقل شده است.

شرکت در اخبار

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS در نیمه اول سال مالی 2023 به سقف ویزای کار بازگشته H-2B می رسد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اعلام کرد که درخواست های کافی برای رسیدن به سقف 18216 ویزای H-2B اضافی که برای کارگران بازگشته برای نیمه اول سال مالی 2023 با تاریخ شروع در یا قبل از مارس در دسترس است، دریافت کرده است. 31، 2023، تحت قانون نهایی موقت کلاهک تکمیلی H-2B که اخیراً اعلام شده است. آژانس همچنان به پذیرش درخواست‌های کارگران غیرمهاجر H-2B برای 20000 ویزا اضافی اختصاص داده شده برای اتباع هایتی، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ادامه می‌دهد.

USCIS گفت که اخیراً شروع به پذیرش دادخواست های H-2B تحت قانون نهایی موقت 15 دسامبر 2022 کرده است که سقف را تا 64,716 ویزای غیرمهاجر H-2B برای سال مالی 2023 افزایش داده است. از 64,716 ویزا اضافی، 44,716 ویزا فقط برای بازگشت در دسترس بودند. کارگران 20000 ویزا باقی مانده برای اتباع هایتی، السالوادور، گواتمالا و هندوراس که از شرایط بازگشت کارگران معاف هستند، در نظر گرفته شده است.

USCIS گفت، درخواست‌کنندگ، که کارگران آنها برای تخصیص 18216 کارگر بازگشته پذیرفته نشدند، تشویق می‌شوند تا زم، که ویزا در دسترس است، تحت تخصیص هایتی، السالوادور، گواتمالا و هندوراس ثبت نام کنند. از 26 ژانویه 2023، USCIS دادخواستهایی را دریافت کرده بود که در آن 4260 کارگر تحت 20000 روادید اختصاص داده شده برای این اتباع درخواست می ،د.

USCIS گفت همچنین به پذیرش درخواست های H-2B برای ،، که از سقف مقرر شده کنگره معاف هستند، ادامه خواهد داد. این شامل دادخواست هایی برای:

  • کارگران فعلی H-2B در ایالات متحده برای تمدید اقامت خود و در صورت ،وم، تغییر شرایط استخدام یا تغییر کارفرمایان خود درخواست می کنند.
  • پردازشگرهای قلیه ماهی، تکنسین های قلیه ماهی، و/یا سرپرستان فرآوری قلیه ماهی؛ و
  • کارگر، که کار یا خدمات را در جزایر مش، المنافع ماریانای شمالی و/یا گوام انجام می دهند (تا 31 دسامبر 2029).

جزئیات:

بازگشت به بالا

گرین کارت و مدارک مجوز استخدام مجدد طراحی شد

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در 30 ژانویه 2023 اعلام کرد که صدور کارت های اقامت دائم جدید طراحی شده (گرین کارت) و اسناد مجوز اشتغال (EADs) را آغاز کرده است. کارت‌های فعلی تا تاریخ انقضا معتبر باقی می‌مانند (مگر اینکه در غیر این صورت ذکر شده باشد، مانند تمدید خودکار گرین کارت یا EAD همانطور که در فرم I-797، اطلاعیه اقدام، یا در اعلامیه ثبت فدرال نشان داده شده است).

تغییرات مرتبط با امنیت شامل «آثار هنری با جزئیات بهبود یافته است. چاپ لمسی که بهتر با آثار هنری ادغام می شود. جوهر متغیر نوری پیشرفته؛ تصاویر هولوگرافیک بسیار ایمن در جلو و پشت کارت ها؛ یک ویژگی آشکارسازی لایه با یک پنجره جزئی در جعبه ع، پشتی. و فیلدهای داده در مکان‌های متفاوتی نسبت به نسخه‌های قبلی نمایش داده می‌شوند.» USCIS گفت.

USCIS خاطرنشان کرد که برخی از گرین کارت ها و EAD هایی که پس از 30 ژانویه 2023 صادر شده اند، ممکن است همچنان قالب طراحی موجود را نمایش دهند زیرا USCIS تا زم، که منابع فعلی تمام شود، به استفاده از کارت های موجود ادامه خواهد داد. هر دو نسخه کارت برای فرم I-9، تأیید صلاحیت استخدام قابل قبول هستند. تأیید الکترونیکی؛ USCIS گفت و تأیید سیستماتیک بیگانه برای حقوق (SAVE). برخی از گرین کارت های قدیمی تاریخ انقضا ندارند. «این گرین کارت‌های قدیمی بدون تاریخ انقضا معمولاً معتبر هستند. با این حال، USCIS متقاضیان دارای این کارت‌های قدیمی را تشویق می‌کند تا در صورت گم شدن یا دزدیده شدن کارت، برای جلوگیری از تقلب یا دستکاری، درخواست کارت جایگزین را در نظر بگیرند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

USCIS دستورالعمل حضور فیزیکی را برای پناهجویان و پناهندگ، که برای تعدیل وضعیت درخواست می کنند، روشن می کند.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) توضیح داده است که یک پناهنده یا پناهنده باید به طور فیزیکی به مدت یک سال در ایالات متحده حضور داشته باشد، زم، که USCIS فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت را صادر می کند، نه زم، که تنظیم می شود. درخواست وضعیت ثبت شده است. این برای همه فرم I-485 و فرم N-400، درخواست تابعیت، درخواست‌هایی که در 2 فوریه 2023 در انتظار بودند، و مواردی که در یا پس از آن تاریخ ثبت شده‌اند، اعمال می‌شود.

به روز رس، راهنمایی همچنین روشن می کند که تغییر وضعیت پناهندگی و پناهندگی متقاضی، که قبلاً در وضعیت غیرمهاجر J-1 یا J-2 پذیرفته شده اند و در غیر این صورت مشمول شرایط اقامت خارجی دو ساله تحت قانون مهاجرت و ملیت (INA) § 212(e) هستند. برای تنظیم وضعیت خود تحت بند 209 INA، نیازی به برآورده ، آن شرط دو ساله (یا دریافت معافیت) نیست.

جزئیات:

بازگشت به بالا

و، دادگستری جریمه کارفرمایان را به دلیل تخلفات مرتبط با مهاجرت افزایش داد

و، دادگستری (DOJ) یک قانون نهایی را صادر کرد که در آن چندین جریمه پولی مدنی مرتبط با مهاجرت علیه کارفرمایان که توسط مؤلفه‌های و، دادگستری ارزیابی یا اجرا می‌شوند، برای تورم تنظیم کرد. محدوده مجازات برای استخدام غیرقانونی مهاجران، برخی موارد نقض اسناد مربوط به مهاجرت، و شیوه های شغلی ناعادلانه افزایش یافته است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

CBP مدارک سفر مسافر اضافی را برای شرکت های هواپیمایی پیشنهاد می کند

گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) پیشنهاد می کند که مقررات خود را اصلاح کند تا ا،امات حمل و نقل هوایی تجاری اضافی را لحاظ کند که به CBP این امکان را می دهد تا قبل از ،وج هواپیما از ایالات متحده یا از یک بندر یا مکان خارجی، تعیین کند که آیا هر مسافر با اعتباری سفر می کند یا خیر. ، مدارک معتبر سفر قبل از سوار شدن مسافر به هواپیما. مقررات پیشنهادی همچنین شرکت‌های هواپیمایی تجاری را م،م می‌کند تا ،اصر اطلاعاتی اضافی را از طریق سیستم اطلاعات مسافری پیشرفته (APIS) CBP برای همه مسافران هواپیماهای تجاری که وارد ایالات متحده می‌شوند یا قصد ورود به ایالات متحده را دارند، “برای حمایت از عملیات مرزی و امنیت و ایمنی ملی” ارسال کنند. “

جزئیات:

بازگشت به بالا

ABIL Global: فرانسه

پیش نویس لایحه جدید مهاجرت در دست بررسی است. آستانه حقوق پس از افزایش حداقل دستمزد به روز شده است. ETIAS به طور موقت در نوامبر 2023 به کار گرفته شده است. مدیریت مالیات کارفرما منتقل شده است.

لایحه مهاجرت

پیش نویس لایحه مهاجرت در 20 دسامبر 2022 به شورای ،تی فرانسه ارائه شد و در دست بررسی است. پیش از بررسی مجلس سنا و سپس مجلس ملی در قرائت اول به شورای وزیران ارائه خواهد شد. این سی امین قانون مهاجرت از سال 1980 خواهد بود.

از جمله اقداماتی که مستقیماً به مهاجرت حرفه ای مربوط می شود عبارتند از:

  • ایجاد مجوز اقامت «مشاغل در کمبود» برای بخش هایی که تعداد کافی کارگر ندارند. این مجوز برای هر خارجی که وضعیت غیرقانونی داشته باشد «که حداقل هشت ماه از بیست و چهار ماه گذشته را در فهرست مشاغل با حقوق و دستمزد انجام داده باشد و حداقل برای حداقل هشت ماه در فرانسه زندگی کرده باشد، در دسترس خواهد بود. سه سال.”
  • ایجاد وضعیت “استعداد – حرفه های پزشکی و داروسازی” که برای پزشکان، ماماها، جراحان دندانپزشکی و داروسازان اعمال می شود.
  • ادغام مجوزهای پاسپورت استعداد-ایجاد ،ب و کار، پروژه اقتصادی نوآورانه و سرمایه گذاری اقتصادی در یک وضعیت واحد، “حامل پروژه استعداد”.

به روز رس، آستانه حقوق برای وضعیت های خاص پس از افزایش حداقل دستمزد

پس از افزایش حداقل دستمزد در 1 ژانویه 2023، حداقل آستانه حقوق برای واجد شرایط بودن برای وضعیت “گذرنامه استعداد کارمند واجد شرایط” اکنون 3418.56 یورو ناخالص در ماه است و برای “گذرنامه استعدادهای درخشان کارمند در حال ماموریت” به 3076.71 افزایش می یابد. یورو آستانه پاسپورت استعدادیابی کارت آبی اروپا بدون تغییر است و 4486.37 یورو ناخالص در ماه است.

ETIAS (سیستم اطلاعات سفر و مجوز اروپا)

کمیسیون اروپا استقرار ETIAS را برای نوامبر 2023 اعلام کرد، اما این فقط یک تاریخ موقت است.

مسافر، که مشمول شرایط ویزای شینگن نیستند، باید قبل از سفر به کشورهای حوزه شنگن، مجوز قبلی را به صورت آنلاین درخواست کنند. این سیستم با سیستم الکترونیکی مجوز سفر در ایالات متحده قابل مقایسه است.

انتقال مدیریت مالیات کارفرما از OFII به DGFiP

مالیات کارفرما زم، تعلق می گیرد که یک کارگر تبعه کشور ثالث وارد بازار کار فرانسه شود، خواه ورود اولیه باشد یا تغییر وضعیت. برای قراردادها یا اعزام های بیش از 12 ماه، 55 درصد از مبلغ ناخالص حقوق ماهانه کارمند، در سقف 2.5 برابر SMIC، ی،ی حدا،ر 2350 یورو می باشد.

از 1 ژانویه 2023، اداره کل دارایی عمومی (DGFiP) مسئول مدیریت و جمع آوری مالیات قابل پرداخت توسط کارفرمایان نیروی کار خارجی است که در ماده L. 436-10 CESEDA و توسط اداره مهاجرت فرانسه اداره می شود. و یکپارچه سازی (OFII) تا آن تاریخ.

این مالیات اکنون به صورت سالانه و معوقه اعلام و پرداخت می شود. بنابراین، مالیات برای استخدام هایی که در طول یک سال انجام می شود، تعلق می گیرد و در حمایت از اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در سال بعد اعلام و پرداخت می شود. اولین گام ها برای مالیات سال 2023 در فوریه 2024 انجام می شود.

برای کمک به شرکت ها در مح،ه میزان مالیات کارفرما به دلیل گزارش در فرم مالیات بر ارزش افزوده، یک برگه کمک مح،ه در دسترس خواهد بود. وب سایت DGFiP.

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

کوروش مهتا در 2 فوریه 2023 به ،وان رئیس برنامه قانون اساسی مهاجرت 2023 موسسه حقوقی Practicing Law خدمت کرد. این برنامه تجارت، خانواده، تابعیت و حوزه های مرتبط را پوشش می داد و پزشکان برجسته مهاجرت و مقامات ،تی را به نمایش می گذاشت.

آقا مهتا در تاریخ 3 فوریه 2023 به ،وان رئیس برنامه موسسه حقوقی “پناهندگی، وضعیت ویژه مهاجران نوجوان، قرب، جنایت و سایر کمک های مهاجرتی” خدمت کرد.

آقا مهتا به نقل از تایمز هند در «در ا،اج‌های ایالات متحده، داستان‌های تند و تندتر و خطوط کمکی ظهور می‌کنند»، درباره ا،اج کارگران H-1B در ایالات متحده.

دیوید ایزا،ون در 3 فوریه 2023 یک سخنران دعوت شده در برنامه موسسه حقوقی Practicing Law، “پناهندگی، وضعیت ویژه مهاجران نوجوان، قرب، جرم، و سایر کمک های مهاجرتی” بود، جایی که او در مورد تعدیل تخفیف وضعیت در روند حذف، معافیت ها و صلاحدید دادست، صحبت کرد.

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/02/06/immigration-update-february-06-2023/