دسته‌ها
اخبار

اخبار بی کران هفتگی مهاجرت: 27 ژانویه 2023


فشار ایالات تحت رهبری جمهوری خواهان برای مسدود ، برنامه حمایت از مهاجران

گروهی از ایالت‌های تحت کنترل جمهوری‌خواهان، الف طرح دعوی در دادگاه جلوگیری از برنامه ای که به 30000 مهاجر از کوبا، هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلا اجازه می دهد هر ماه به طور قانونی وارد ایالات متحده شوند.

،ت بایدن استدلال می کند که این استراتژی جدید به مدیریت بهتر جریان مهاجرت از طریق مرزهای ج،ی کمک می کند و به مهاجران این کشورها اجازه می دهد تا تحت آزادی مشروط زندگی و کار کنند.

وکلای جمهوری خواه استدلال می کنند که این به طور غیرقانونی تعریف آزادی مشروط را گسترش می دهد، که به گفته آنها فقط در شرایط فوق العاده قابل استفاده است.

،ت بایدن برنامه جدید حمایت خصوصی برای پناهندگان را راه اندازی کرد

و، امور خارجه برنامه جدیدی را راه اندازی کرد که به شهروندان و سازمان های خصوصی اجازه می دهد از پناهندگان در ایالات متحده حمایت مالی کنند

برای واجد شرایط بودن، حامیان مالی باید یک گروه حداقل 5 نفره تشکیل دهند و حداقل 2275 دلار به ازای هر پناهنده جمع آوری کنند. حامیان مالی همچنین باید برای کمک به پناهندگان در یافتن کار و مسکن در طول 90 روز اول اقامت خود در ایالات متحده، یک طرح حمایتی ایجاد کنند.

گوگل برنامه های گرین کارت را برای کارگران خارجی ترمز می کند

گوگل ایمیل فرستاد به کارمندان خارجی خود در ایالات متحده گفت که درخواست های جدید برای صدور گواهینامه کار دائم (معروف به PERM) را متوقف می کند، اولین قدم برای دریافت کارت سبز مبتنی بر اشتغال.

کارفرمای، که می خواهند یک خارجی را با گرین کارت استخدام کنند، ابتدا باید گواهی PERM دریافت کنند، که نشان می دهد هیچ کارگر واجد شرایط ایالات متحده نمی تواند این موقعیت را پر کند.

این غول فناوری اخیراً 12000 کارمند خود را ا،اج کرد.

اخبار USCIS

تأییدیه‌های ویزا در سال 2022 به سطوح قبل از همه‌گیری باز می‌گردد

بر اساس گزارش و، امور خارجه، ویزای مهاجرتی و غیر مهاجرتی صادر شده در خارج از کشور در سال 2022 افزایش یافته است. گزارش ویزای 2022.

تأییدیه‌های ویزای غیرمهاجرتی از 2.7 میلیون در سال 2021 به بیش از 6.8 میلیون در سال 2022 افزایش یافت. تأییدیه‌های ویزای مهاجرتی نیز افزایش یافت، از 285000 در سال 2021 به 49300 در سال 2022 رسید.

،ت ایالات متحده دعاوی حقوقی که به نفع همسران H-1B و L-1 است را حل و فصل می کند

،ت ایالات متحده دو دعوا را حل و فصل کرد که به نفع همسران دارندگان ویزای کاری H-1B و L-1 خواهد بود.

پس از اجرایی شدن قو،ن، همسران L-2 و H-4 کار بسیار آسان تری در ایالات متحده خواهند داشت و همچنین مجوزهای مجوز کار خود را تمدید می کنند.


منبع: https://www.boundless.com/blog/boundless-weekly-immigration-news-arc،e-january-27-2023/