دسته‌ها
اخبار

آیا کانادا کشوری امن است؟


زندگی در کانادا

تاریخ انتشار: 10 فوریه 2023


نویسنده: ربکا میجر

کانادا به ،وان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته می شود. هنگام تعیین اینکه آیا کانادا یک کشور امن است یا خیر، به پنج عامل توجه خواهیم کرد: میزان جرم و جنایت، سلامت و ایمنی کارگران، مسکن، خدمات بهداشتی و اورژانسی، و تصور عمومی از ایمنی شخصی.

ارزیابی رایگان

ایمنی نقش مهمی در تعیین محل زندگی شما دارد. همانطور که قبل از سفر به یک مقصد جدید انجام می دهید، مهم است که در هنگام بررسی مهاجرت، در مورد ایمنی و امنیت تحقیق کنید.

آیا کانادا کشوری امن است؟

طبق گزارش اخیر، کانادا یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در سال 2021، کانادا در رتبه بندی قرار گرفت چهارمین کشور امن دنیا توسط US News. جایگاه بالای کانادا در این شاخص در کنار سوئیس، دانمارک و نروژ قرار دارد. رتبه کانادا 14 پله قبل از ،ستان و 34 پله بالاتر از ایالات متحده است.

اخبار ایالات متحده گزارش بهترین کشورها در سال 2021 از نظر ایمنی به کانادا امتیاز 96.7 از 100 داده است. این رتبه بندی، کانادا را به طور قابل توجهی بالاتر از ایالات متحده (10.8) و بریت،ا (55.4) قرار می دهد.

نرخ جرم

کانادا نرخ جرم 5856 است. این تعداد با در نظر گرفتن تعداد حوادث جنایی گزارش شده به پلیس به ازای هر 100000 نفر تعیین می شود. برای مقایسه، ایالات متحده در همان سال حدود 400 درصد بیشتر قتل را گزارش کرد.

سلامت و ایمنی کارگران

کانادا قو،ن سختگیرانه ای را رعایت می کند که از کارگران در محل کار محافظت می کند. همه مشاغل در کشور باید از سلامت و ایمنی همه کارکنان در حین کار اطمینان حاصل کنند. ،ت فدرال این مقررات را از طریق قانون کار کانادا، که از حقوق کارگران و کارمندان حمایت می کند.

مسکن

هنگام تعیین ایمنی یک کشور، بسیاری مقرون به صرفه بودن مسکن را در نظر می گیرند. خوشبختانه، کانادا یکی از بهترین سیستم های مسکن جهان را دارد. نزدیک به 80 درصد از ،نان نیازهای مسکن خود را در بازار برآورده می کنند و سرمایه گذاری در برنامه های مسکن ارزان قیمت افزایش می یابد. در بودجه فدرال 2021، ،ت کانادا تخصیص داد 2.5 میلیارد دلار برای مسکن ارزان قیمت. از طریق این ابتکارات، ،ت قصد دارد خانه های مقرون به صرفه، فراگیر و پایدار را فراهم کند.

خدمات بهداشتی و اورژانسی

سیستم مراقبت های بهداشتی کانادا در سراسر جهان بسیار مورد توجه است. همه کانادایی ها، از جمله ،، که اقامت دائم دارند، به پزشک خانواده و خدمات بیمارست، رایگان در سراسر کشور دسترسی دارند. طرح بیمه سلامت ملی کانادا تضمین می کند که همه کانادایی ها بدون توجه به محل یا درآمد، مراقبت های بهداشتی با کیفیت دریافت می کنند.

تصورات ایمنی شخصی

در سال 2020، 83% شرکت کنندگان در نظرسنجی در کانادا گزارش ،د که هنگام راه رفتن تنها در محله خود پس از تاریکی احساس امنیت می کنند.

رتبه های بالای جه، کانادا در ایمنی، سیاست های پذیرنده در قبال مهاجرت، در حال رشد خدمات تسویه حساب و اه، بالا باید افراد تازه وارد را تشویق کند تا در مورد ایمنی خود در کانادا احساس اطمینان کنند.

برای کشف واجد شرایط بودن مهاجرت خود، ارزیابی رایگان آنلاین ما را پر کنید و یکی از اعضای تیم Ca،im به زودی با شما تماس خواهد گرفت!

شروع کنید


منبع: https://www.ca،im.com/blog/safety-in-ca،a-five-factors/